Csendes Percek január 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 30., H, 05:37:01 CET

                        2012. január 30. hétfő

1Kor 2,1-5.

1 Én is, amikor megérkeztem hozzátok, testvéreim, nem úgy érkeztem,
mint aki ékesszólás vagy bölcsesség fölényével hirdeti nektek az Isten
bizonyságtételét. 2 Mert úgy határoztam, hogy nem tudok közöttetek
másról, csak Jézus Krisztusról, róla is mint a megfeszítettről. 3 És én
erőtlenség, félelem és nagy rettegés között jelentem meg nálatok. 4
Beszédem és igehirdetésem sem az emberi bölcsesség megejtő szavaival
hangzott hozzátok, hanem a Lélek bizonyító erejével; 5 hogy hitetek ne
emberek bölcsességén, hanem Isten erején nyugodjék.

                           ISTEN KÉPES RÁ

Beszédem és igehirdetésem sem az emberi bölcsesség megejtő szavaival
hangzott hozzátok, hanem a Lélek bizonyító erejével; hogy hitetek ne
emberek bölcsességén, hanem Isten erején nyugodjék. (1Kor 2,4-5)

2010. augusztusában Chilében egy bánya falai nagy robajjal beomlottak.
Káosz és pánik tört ki, aztán teljes csend és teljes sötétség. A föld
gyomrában 700 méter mélyen 33 bányász maradt fogságban. Idefenn a
felszínen a bányászok családjai virrasztani kezdtek. Felverték
sátraikat, aztán a várakozási idő végül 69 nappá nőtt. A családok együtt
várták és együtt remélték, hogy a bányászok élve szabadulnak.
Ha valaki nincs kapcsolatban Istennel, olyan, mintha a föld alatt lenne
egy csapdában fény, hang, kommunikációs lehetőség, étel és ital nélkül.
A bányászcsaládok arra kényszerültek, hogy várjanak szeretteikre,
akármeddig tart is a mentés. Isten még inkább kész arra, hogy várjon
ránk, amíg megbánjuk bűneinket. Amikor pedig megtesszük, kegyelmesen
visszafogad.
Nagy erőfeszítéseket tettek, és sok pénzt áldoztak a bányászok
megmentésére. Bármilyen nagyok is, ezek csak emberi erőfeszítések.
Teremtőnk rendelkezik olyan hatalommal, hogy megszabadítson minket,
bárhol vagyunk. Legyen bármilyen sötét, csend, reménytelenség,
elhagyatottság, betegség vagy szükség az életünkben, Isten ereje
határtalan.

Imádság: Krisztusunk, segíts minket, hogy benned bízzunk, és ne abban,
amit emberek tudnak, vagy tehetnek. Ámen.

Szabadulásunk kulcsa: megtalálni Krisztust.
Mila Roxana Guerrero Jaramillo (Biobio, Chile)

IMÁDKOZZUNK A BÁNYÁSZOKÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!