Csendes Percek január 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 21., Szo, 05:37:01 CET

                       2012. január 21. szombat

Lk 17,7-10.

7 "Ki az közületek, aki ezt mondja szolgájának, amikor az szántás és
legeltetés után megjön a mezőről: Jöjj ide hamar, és ülj az asztalhoz! 8
Nem azt mondja-e inkább neki: Készíts nekem valami vacsorára valót,
övezd fel magadat, és szolgálj fel nekem, míg eszem és iszom, te majd
azután egyél és igyál!? 9 Vajon megköszöni-e annak a szolgának, hogy
teljesítette, amit parancsolt neki? 10 Azért tehát ti is, ha
teljesítettétek mindazt, amit parancsoltak nektek, mondjátok ezt:
Haszontalan szolgák vagyunk, azt tettük, ami kötelességünk volt."

                          EGYSZERŰ SZOLGÁK

Azért tehát ti is, ha teljesítettétek mindazt, amit parancsoltak
nektek, mondjátok ezt: Haszontalan szolgák vagyunk, azt tettük, ami
kötelességünk volt. (Lk 17,10)

Férjem észrevette, hogy egy ismerős idős hölgynek orvosi kezelésre van
szüksége. Az asszony tiltakozása ellenére férjem bátorította, hogy
menjen orvoshoz, és segített is neki eljutni.
Az asszony súlyos állapotban került kórházba. Amikor hazament, sok
törődést igényelt. Mivel hittük, hogy Isten hívott el erre a
szolgálatra, elhatároztuk, hogy megtesszük, amire szüksége van. Sokan
csodálkoztak, hogy képesek voltunk erre.
Nemrég egy másik idős hölgynek volt szüksége támogatásra, amikor
házából egy idősotthonba költözött. Fölhívott, tudunk-e valakit, akinek
teherautója van. Nekünk éppen volt. Amíg csomagoltunk, majd kipakoltunk
az új helyen, egyfolytában ezt mondogatta: "Ti ketten angyalok vagytok!"
Ezek a megjegyzések kényelmetlenek voltak számomra. Mindkét helyzetben
azt mondtam: Istené a dicsőség, mert az ő szeretete indított bennünket,
hogy megtegyük mindezt. Ez a válasz mégsem tűnt egészen megfelelőnek.
Azután rátaláltam a fent idézett jézusi szavakra.
A keresztyéneket nem kell különlegesnek tartani azért, mert az
elhívásuk szerint cselekszenek. Ha Isten parancsainak engedelmeskedünk,
normális keresztyén életet élünk.

Imádság: Szerető Atyánk, köszönjük, hogy szereteted által képessé
teszel megtenni mindazt, amire elhívtál. Ámen.

Milyen hétköznapi módon mutathatom meg Isten szeretetét?
Lois Duble (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A GONDOSKODÁSRA SZORULÓ IDŐSEKÉRT!