Csendes Percek január 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 17., K, 05:37:02 CET

                        2012. január 17. kedd

Jak 1,12-18.

12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a
próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt
szeretőknek. 13 Senki se mondja, amikor kísértésbe jut: az Isten kísért
engem, mert az Isten a gonosztól nem kísérthető, és ő maga sem kísért
senkit a gonosszal. 14 Mert mindenki saját kívánságától vonzva és
csalogatva esik kísértésbe. 15 Azután a kívánság megfoganva bűnt szül, a
bűn pedig kiteljesedve halált nemz. 16 Ne tévelyegjetek, szeretett
testvéreim: 17 minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan
felülről, a világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás, sem
fénynek és árnyéknak váltakozása. 18 Az ő akarata szült minket az
igazság igéje által, hogy mintegy első zsengéje legyünk teremtményeinek.

                            ISTEN MEGÉRT

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki
hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. (Jn 3,16)

A bolt irodájába hívattak, ahol dolgoztam: "A kisfiadat bevitték a
kórházba, menned kell!" Ahogy keresztülrohantam a városon, sok gondolat
futott át az agyamon. "Mi baja lehet a kisfiamnak?" Reggel még teljesen
rendben volt, amikor bekukucskáltam hozzá, a kiságyában aludt. A
kórházban feleségem elmondta, hogy drága kisfiunk, Nathaniel
bölcsőhalálban meghalt. Két és fél hónapos volt. Összetörtünk, és mérges
voltam. Nem volt kit hibáztatni, ezért Istent vádoltam. Akkoriban nem
hittem Istenben, de a haragomat valamilyen irányba ki kellett fejeznem,
és Isten kézenfekvő volt.
Ez 25 évvel ezelőtt történt. Később három csodálatos gyermekünk
született, de sohasem felejtem a félelmet, haragot és reménytelenséget,
amit azon a napon éreztem, amikor Nathaniel meghalt. Isten türelmes volt
velem. Elvette haragomat és gyűlölködő gondolataimat, és ezek ellenére
is szeretett.
Még most sem értem, miért kellett Nathanielnek meghalnia, és
valószínűleg nem is fogom megérteni. De halála segít felismerni, hogy
Isten mennyire szeret, és hogy mennyire fájhatott neki, amikor látta
Jézust meghalni. Isten odaadta Jézust értem, és én vigaszt találok ebben
az áldozatos szeretetben.

Imádság: Istenünk, hálát adunk, hogy bármi történik, szeretsz minket.
Segíts nekünk is szeretnünk másokat. Ámen.

Isten szeret minket, akár viszontszeretjük, akár haragszunk rá.
Bob Hicks (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK MEGHALT A CSECSEMŐJÜK!