Csendes Percek január 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 13., P, 05:37:01 CET

                       2012. január 13. péntek

Zsolt 5,1-4.

1 A karmesternek: Fúvós hangszerre. Dávid zsoltára.
2 Figyelj beszédemre, URam, vedd észre sóhajtozásomat!
3 Figyelj hangos kiáltozásomra, Istenem, királyom, mert hozzád
imádkozom!
4 Hallgasd meg szavamat reggel, URam, reggel eléd készülök, és várlak.

                             JÓ REGGEL

Én pedig hatalmadról énekelek, magasztalom minden reggel hűségedet.
(Zsolt 59,17)

25 éves koromban egy rutin orvosi vizsgálat során kiderült, hogy magas
a vérnyomásom. Az én életkoromban ez elég rossz hírnek számított. Az
orvosom azonban megnyugtatott, hogy emiatt nem kell aggódnom. Felírt
néhány gyógyszert, és rendszeres mozgást javasolt.
Azóta - immár három évtizede - minden reggel gyalogolni járok. A reggel
áldott napszakká vált számomra, mind fizikailag, mind szellemileg.
Ilyenkor emlékezem Isten kegyelmére és könyörületességére, amely minden
reggel megújul (JSir 3,22-23). Minden reggel eszembe jut Isten, aki
velem volt az éjszakában, és velem marad napközben is, minden nap.
A reggelek a bűnbánat és a hálaadás idejévé is váltak; ilyenkor
imádkozom a családomért, a szomszédaimért, a gyülekezetemért és az
országomért. Isten elé viszem a napi gondjaimat, feladataimat, kérve
kegyelmét, útmutatását, segítségét és erejét. Hálás vagyok Istennek a
reggelekért!

Imádság: Istenünk, minden tökéletes ajándék forrása, köszönjük a
lehetőségeket, amiket az új reggel hoz számunkra. Hála a reggelente
megújuló kegyelmedért. Ámen.

A reggel olyan csoda, amely minden nap megtörténik.
Prabodh Diarsa (Gujarat, India)

IMÁDKOZZUNK A MAGAS VÉRNYOMÁS MIATT SZENVEDŐKÉRT!