Csendes Percek február 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 21., K, 05:37:01 CET

                        2012. február 21. kedd

Péld 2,1-11.

1 Fiam, ha megfogadod mondásaimat, és parancsaimat magadba zárod,
2 ha figyelmesen hallgatsz a bölcsességre, és szívből törekszel
értelemre,
3 bizony, ha bölcsességért kiáltasz, és hangosan kéred az értelmet,
4 ha úgy keresed azt, mint az ezüstöt, és úgy kutatod, mint az
elrejtett kincseket,
5 akkor megérted, mi az ÚR félelme, és rájössz, mi az istenismeret.
6 Csak az ÚR ad bölcsességet, szájából ismeret és értelem származik.
7 A becsületeseknek jutalmat tartogat, pajzsot a feddhetetlenül
élőknek.
8 Vigyáz a törvény ösvényeire, és híveinek útját megőrzi.
9 Majd megérted, mi az igazság és a törvény, a becsületesség és az
igazán jó út.
10 Bölcsesség költözik szívedbe, és az ismeret gyönyörködteti lelked.
11 Megfontolás őrködik feletted, értelem oltalmaz téged.

                         KIRE SZÁMÍTHATOK?

Ha pedig valakinek nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől,
aki készségesen és szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja.
(Jak 1,5)

Ázsiai kultúrkörben nőttem fel, és hiszem, hogy szükség van egy férfire
a háztartásban. Kétszer mentem férjhez, de mindkét házasságom válással
végződött. Az első férjem a bejárónőmmel flörtölt, a második pedig a
pénzemet szerette. Megbízhatatlanok voltak, nyomorba döntöttek, és
szívfájdalmat okoztak.
Az évek teltével egyetlen fivéremre támaszkodhattam csak, aki mellettem
lakott. Együtt döntöttünk fontos dolgokban, pl. mitévők legyünk apám
krónikus betegségével kapcsolatban. Azt hittem, a jövőben is számíthatok
öcsémre, de sajnos pár hónappal ezelőtt hirtelen meghalt. Egyedül
maradtam az idős szüleimmel és szellemi fogyatékos húgommal.
Családtagjaim ápolásának minden terhét én viselem.
Fivérem halála óta megtapasztalom, hogy Isten mindig jelen van, ha
segítségért kiáltok. Döntéseim előtt mindig vezetésért imádkozom. Az Úr
nemcsak megvéd, hanem bölcsességgel is ellát, amikor küszködöm a
mindennapi élettel. Most már nem keresek embert, akiben bízhatok, mert
tudom, hogy Istenre életem minden pillanatában támaszkodhatok.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük azt az áldást, hogy megismerhettünk
tanácsadóként, vezetőként, és olyan barátként, aki szeret és gondoskodik
rólunk. Ámen.

Tegyünk meg minden tőlünk telhetőt, és a többit hagyjuk az Úrra.
Doris Yeung (Samutprakarn, Taiföld)

IMÁDKOZZUNK A SZELLEMI FOGYATÉKOSOKAT GONDOZÓKÉRT!