Csendes Percek február 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 16., Cs, 05:37:01 CET

                     2012. február 16. csütörtök

Zsolt 136,1-3.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
2 Adjatok hálát az istenek Istenének, mert örökké tart szeretete!
3 Adjatok hálát az urak Urának, mert örökké tart szeretete!

                              BARÁTSÁG

Jézus mondja: Íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig.
(Mt 28,20)

Amikor egy gyorsétteremben ebédeltem, véletlenül meghallottam két
középiskolás lány beszélgetését.
"Töröltem Jessicát!" - kezdte az egyik.
"Tényleg?" - jött a meglepett barátnő válasza.
"Most aztán valóban elszúrta. A barátságunknak egyszer s mindenkorra
vége." Úgy tűnik "egy barát törlése" egy internetes közösségi oldalon
annyira mindennapivá vált, hogy a kifejezés (angolul unfriend) ma már a
szótárakban is benne van.
Sajnos megszabadulhatunk a barátainktól mindössze néhány billentyű
leütéssel a számítógépen. Pedig a jó szándékaink ellenére mindannyian
hibázhatunk, és egy jó barát együttérzése ilyenkor segíthet, hogy jó
útra térjünk.
Az emberektől eltérően azonban Isten soha nem töröl minket.
Bűnbocsánata, szeretete és kegyelme a mienk, függetlenül a
körülményektől és a cselekedeteinktől. Mindannyian tévedünk, mert senki
sem tökéletes. Isten azonban megígérte, hogy feltétel nélkül szeret
minket, akkor is, ha hibázunk, vagy szándékosan bűnt követünk el. Isten
tárt karokkal vár ránk egész az örökkévalóságig.

Imádság: Köszönjük Istenünk a te állhatatos szeretetedet, és hűséges
barátságodat. Ámen.

Szerető Istenünk soha nem töröl minket.
Monica A. Andermann (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A HARAGBAN LÉVŐ BARÁTOKÉRT!