Csendes Percek február 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 11., Szo, 05:37:01 CET

                      2012. február 11. szombat

Róm 12,4-13.

4 Mert ahogyan egy testnek sok tagja van, de nem minden tagnak ugyanaz
a feladata, 5 úgy sokan egy test vagyunk a Krisztusban, egyenként pedig
egymásnak tagjai. 6 Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző
ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is: ha prófétálás adatott, akkor
a hit szabálya szerint prófétáljunk, 7 ha valamilyen más szolgálat
adatott, akkor abban a szolgálatban munkálkodjunk: a tanító a
tanításban, 8 a buzdító a buzdításban, az adakozó szerénységben, az
elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig jókedvvel.
9 A szeretet ne legyen képmutató. Iszonyodjatok a gonosztól,
ragaszkodjatok a jóhoz, 10 a testvérszeretetben legyetek egymás iránt
gyengédek, a tiszteletadásban egymást megelőzők, 11 a
szolgálatkészségben fáradhatatlanok, a lélekben buzgók: az Úrnak
szolgáljatok. 12 A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek
kitartók, az imádkozásban állhatatosak. 13 A szentekkel vállaljatok
közösséget szükségeikben, gyakoroljátok a vendégszeretetet.

                        A BÁTORÍTÁS AJÁNDÉKA

Ekkor elindult Jónátán, Saul fia, és elment Dávidhoz, az erdőségbe, és
erősítette az Istenbe vetett bizalmát. (1Sám 23,16)

Rákbetegségem kezelése és a műtét sötét felhőkként tornyosultak
előttem, amikor postán egy nem várt csomagot kaptam. Mi lehet ez? -
csodálkoztam. Amint kibontottam, egy fénysugár törte át betegségem sötét
árnyékát. Egy kézzel kötött vállkendő feküdt összehajtogatva egy levél
alatt. A levélben az állt, hogy egy női csoport tagjai kötötték,
egymásnak adva a kendőt, és minden egyes asszony imádkozott értem.
Hálával emeltem ki ajándékukat a csomagból, könnycseppek gördültek le
arcomon. Aztán fogtam az ima-kendőt, és óvatosan a vállamra borítottam.
Éreztem az asszonyok védelmező törődését, ölelését. Éreztem, ahogy
szeretetük, imádságuk erősített és bátorított.
Vannak, akik főznek nekem, mások elvisznek valahova, anyagiakkal
támogatnak. Mások képeslapot írnak vagy telefonálnak. És vannak, akik
ima-kendőt kötnek. Bármilyen ajándékokat kaptunk, arra hivattunk, hogy
ezeket az ajándékokat visszaadjuk Istennek azzal, hogy egymást segítjük.
Ha a bátorításra gondolok, amit kaptam, én is arra vágyom, hogy Isten
ajándékait mások erősítésére és biztatására használjam.

Imádság: Drága Istenünk, add, hogy életünk bátorítást jelentsen mások
számára, és nagylelkűen adhassuk tovább mindazt, amit tőled kaptunk.
Ámen.

Isten ajándékait azért kapjuk, hogy megosszuk másokkal.
Karen M. Sudduth (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK BÁTORÍTÁSRA VAN SZÜKSÉGÜK!