Csendes Percek február 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 9., Cs, 05:37:01 CET

                      2012. február 9. csütörtök

Zsolt 131,1-3.

1 Zarándokének. Dávidé. URam, nem fuvalkodik fel a szívem, nem kevély a
tekintetem. Nem törekszem arra, ami túl nagy és elérhetetlen nekem.
2 Inkább csitítottam, csendesítettem lelkemet, mint anya a gyermekét.
Mint a gyermek, olyan most a lelkem.
3 Bízzál, Izráel, az ÚRban most és mindörökké!

                         ISTEN GONDOSKODÁSA

Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét csak egy
arasznyival is? (Mt 6,27)

Sokszor elnézem négyéves kisfiamat, amint csöndesen alszik. Arcán
békesség és nyugalom honol, mely abból a tudatból ered, hogy szülei
óvják őt, és gondot viselnek rá.
Munkám jövője és a gazdasági válság tényei komoly aggodalmat, és
kétségbeejtő pillanatokat szereznek. Ilyen érzések között megfeledkezem
Isten ígéretéről. Ha elgondolkodom, nem számít, mennyire mély az
aggódás, tudom, hogy nem számíthatok a saját forrásaimra és erőmre.
Isten az erősségem, és minden napon megerősít abban, hogy mellettem áll.
Azokban a percekben a kisfiam arcáról sugárzó békességre gondolok, és
közel érzem magam Istenhez. Soha nem fogom a fiamat elhagyni. És
mindent, amit csak meg tudok neki adni, abban nem fog szűkölködni.
Ugyanígy hiszem, hogy Isten tudja, mire van szükségem, és biztosítja
nekem. Mint a fiam, én is abban a bizalomban szeretnék pihenni, hogy
szeret valaki.

Imádság: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te
neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a
mennyben, úgy a földön is; mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma, és
bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek; és ne vigy minket a kísértésbe, de szabadíts meg a
gonosztól; mert tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké.
Ámen. (Mt 6,9-13)

Isten tudja, mire van szükségünk.
Carolina Maria Agudelo (Cali, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK GYERMEKEINKÉRT!