Csendes Percek február 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 6., H, 05:37:01 CET

                        2012. február 6. hétfő

Mt 10,29-31.

Jézus mondja: 29 "Ugye, a verébnek párja egy fillér, és egy sem esik le
közülük a földre Atyátok tudtán kívül? 30 Nektek pedig még a hajatok
szálai is mind számon vannak tartva. 31 Ne féljetek tehát: ti sok
verébnél értékesebbek vagytok."

                             ÉRTÉKESSÉG

Íme, tenyerembe véstelek be. (Ézs 49,16)

Sok évig terveztük feleségemmel álomutunkat a Csendes-óceán partjára,
miután nyugdíjba vonultunk tanári állásunkból. 2006 júniusában valóra
vált álmunk. Egy szikla tetején állva, ahogy végignéztünk az oregoni
partszakaszon és a Csendes-óceánon, csak álltunk szótlanul. Parányinak
éreztük magunkat a csodálatos parthoz mérve, ahol a tiszta kék víz a
szikláknak csapódott, a horizonton pedig, ameddig a szem ellátott, az
óceán nyúlt el dicsérve a Teremtő kezét, aki az egész elénk táruló
látképet alkotta. A feleségem, Augusta azt mondta: "Tudom, csak
porszemek vagyunk ezen a földön."
Ahogy folytattuk utunkat a parton, feleségem szaván gondolkodtam. Jn
3,16 jutott eszembe: "Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött
Fiát adta." Odafordultam feleségemhez: "Talán tényleg csak porszemek
vagyunk, de Isten annyira szeretett minket, hogy elküldte Fiát, hogy
meghaljon értünk."
Ennek a felismerésnek a pillanatától kezdve, akármikor elveszettnek,
zaklatottnak érzem magam, vagy átcsapnak fejem fölött a hullámok -
vagyis egy értéktelen porszemnek érzem magam - eszembe jut, ki alkotott
és ki szeret engem. Isten a tenyerébe írt bennünket, és nincs ennél jobb
hely.

Imádság: Teremtő Istenünk, ha kicsinek és jelentéktelennek érezzük
magunkat, segíts nem elfelejteni, hogy te teremtettél és most is
szeretsz bennünket. Ámen.

A kereszt jelzi, Isten milyen messzire megy megváltásunkért.
Steve D. Davis (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY EMLÉKEZZÜNK ISTEN SZERETETÉRE!