Csendes Percek december 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 28., P, 05:37:02 CET

                      2012. december 28. péntek

Ef 1,11-14.

11 Őbenne lettünk örököseivé is, mivel eleve elrendeltettünk erre annak
kijelentett végzése szerint, aki mindent saját akarata és elhatározása
szerint cselekszik; 12 hogy dicsőségének magasztalására legyünk, mint
akik előre reménykedünk a Krisztusban. 13 Őbenne pedig titeket is -
miután hallottátok az igazság igéjét, üdvösségetek evangéliumát, és
hívőkké lettetek - eljegyzett pecsétjével, a megígért Szentlélekkel, 14
örökségünk zálogával, hogy megváltsa tulajdon népét az ő dicsőségének
magasztalására.

                             VILÁGÍTS!

Őbenne pedig titeket is - miután hallottátok az igazság idejét,
üdvösségetek evangéliumát, és hívőkké lettetek - eljegyzett pecsétjével,
a megígért Szentlélekkel. (Ef 1,13)

Fiam iskolatáskájára fényvisszaverők vannak rögzítve. Nem a divat az
oka, hanem a biztonság. Ha egy autós rávilágít a táskára, láthatja, hogy
gyalogos megy előtte. Minden iskolában vannak olyan poszterek, amik ezt
a biztonsági felszerelést reklámozzák: "Tedd magad láthatóvá, és
biztonságban leszel!"
A fényvisszaverők kapcsán arra emlékeztem vissza, mikor megbántam
bűneimet körülbelül tíz évvel ezelőtt. A Szentlélek elpecsételt, és
Isten szeretetének fényében világítani kezdtem. Átlagos ember vagyok, de
mikor visszaverem Isten fényét, világítok, még a mindennapi nyüzsgésben
is. Isten fényével semlegesíthetem a sötétséget, ami körülvesz.
Kétségbeesés helyett örömöt lelhetek. Ha idegesség fog el, megnyugszom.
Ha gonoszság vesz körül, én a szeretetet próbálom megtestesíteni. A
közömbösség idején hasznosan elfoglalom magam.
Mindez lehetséges, ha Krisztuséi vagyunk, és ő bennünk él. Jézus azt
mondta: "Ti vagytok a világ világossága." (Mt 5,14) Hagyjuk, hogy
Krisztus fénye minden nap megvilágíthasson minket!

Imádság: Kérünk Istenünk, segíts, hogy mikor a te fényedben járunk,
szeretetedet tükrözhessük a körülöttünk lévőknek. Ámen.

Hogyan továbbítom Isten fényét a közelemben lévőknek?
Natalya Ilyushonok (Hrodna, Belorusszia)

IMÁDKOZZUNK AZ ISKOLÁSOKÉRT!