Csendes Percek december 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 26., Sze, 05:37:02 CET

                      2012. december 26. szerda

Mt 6,19-21.

Jézus mondja: 19 "Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, ahol a
moly és a rozsda megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják, 20
hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem a
rozsda nem emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem lopják
el. 21 Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is."

                        AZ IGAZI BEFEKTETÉS

Gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben. (Mt 6,20)

Egy ideje segítséget nyújtok egy szegény családnak, egy anyukának és
három gyermekének. Néha pénzt adok nekik, máskor ruhákat vagy egyéb
szükséges dolgokat. Egyik nap az anyuka még több pénzt kért volna tőlem,
de azt mondtam, hogy most nem tudok adni. Pár nappal később megvettem
magamnak valamit, amire már nagyon régóta szükségem volt. Az elején
nagyon izgatott voltam az új vásárlásom miatt, de aztán az anyára
gondoltam és gyermekeire. A pénzből, amit magamra költöttem, vehettem
volna nekik több napra elegendő ételt.
Ahogy tovább gondolkodtam ezen, egy nagy ellentmondáshoz jutottam.
Egyrészt vádoltam magam, amiért nem adtam oda nekik azt a pénzt,
másrészről viszont találtam magamnak egy jó kifogást: "Szükségem volt
erre a dologra. Ezzel a befektetéssel még több pénzt kereshetek, és így
többet tudok majd segíteni az embereknek." Jól hangzott, de mégsem
tudtam megnyugtatni magam. Ez a dolog idővel megrozsdásodik, majd
haszontalanná válik. De Jézus azt mondta, hogy a kincsek, amiket majd a
mennyben gyűjtünk, soha nem fognak elrozsdásodni; örökké fognak tartani.
Megfogadtam, hogy ezentúl óvatosabb leszek a befektetéseimmel.
Odafigyelek majd, mire használom eszközeimet, adottságaimat.

Imádság: Istenünk, kérünk, segíts jó befektetéseket hoznunk, melyek
reményt és gyógyulást adnak másoknak. Ámen.

Hogyan segíthetek másokon saját eszközeimmel?
George Enchev (Bulgária)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÉTELT ADNAK AZ ÉHEZŐKNEK!