Csendes Percek december 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 22., Szo, 05:37:01 CET

                      2012. december 22. szombat

5Móz 11,13-21.

13 Ha engedelmesen hallgattok parancsaimra, amelyeket ma parancsolok
nektek, ha szeretni fogjátok Isteneteket, az URat, ha teljes szívvel és
teljes lélekkel szolgáljátok őt, 14 akkor esőt adok földetekre a maga
idejében, korai és kései esőt, és betakaríthatod gabonádat, mustodat és
olajodat. 15 Adok füvet a meződre állataidnak, és te is ehetsz, és
jóllakhatsz. 16 Vigyázzatok, hogy szívetek el ne csábítson benneteket,
el ne hajoljatok, ne szolgáljatok más isteneket, és ne boruljatok le
azok előtt, 17 mert akkor fellángol az ÚR haragja ellenetek, bezárja az
eget, nem lesz eső, és a föld nem hozza meg termését, ti pedig hamar
kivesztek arról a jó földről, amelyet az ÚR ad nektek. 18 Vegyétek azért
a szívetekre és lelketekre ezeket az igéket, kössétek jelül a kezetekre,
és legyenek fejdíszként a homlokotokon. 19 Tanítsátok meg ezeket a
fiaitoknak is, beszélj róluk, ha otthon vagy, és ha úton jársz, ha
lefekszel, és ha felkelsz. 20 Írd fel azokat házad ajtófélfáira és
kapuidra, 21 hogy hosszú ideig éljetek, és éljenek fiaitok is azon a
földön, amelyről megesküdött az ÚR atyáitoknak, hogy nekik adja, amíg
csak ég lesz a föld fölött.

                            ÉDES KINCSEK

Vegyétek azért a szívetekre és lelketekre ezeket az igéket, kössétek
jelül a kezetekre, és legyenek fejdíszként a homlokotokon. Tanítsátok
meg ezeket a fiaitoknak is, beszélj róluk, ha otthon vagy, és ha úton
jársz, ha lefekszel, és ha felkelsz. (5Móz 11,18-19)

Gyermekként vasárnapi-iskola vezetőnktől matricát és cukorkát kaptunk
minden kívülről megtanult aranymondásért. Motivált a dolog, a több
édesség érdekében egyre több verset memorizáltam. Több száz igehelyet
tanultam meg!
Tinédzserként ifjúsági vezető lettem egy vidéki településen. A legtöbb
fiatalnak nem volt saját Bibliája. Felhalmozott tudásom nagyban
segítette ifjúsági munkámat.
Ma, ha visszatekintek azokra az időkre, hálás vagyok Istennek egykori
vezetőmért, aki bátorított az igék megtanulására. Jóllehet a cukorkák
kedvéért kezdtem tanulni az igéket, ez a szokás az ige értelmes
tanulmányozásává nőtte ki magát, - és így 16 éves koromtól saját
életemet és mások életét is meggazdagíthatta. Szülőként megosztom
tapasztalataimat gyermekeimmel, és napi imádságainkban bátorítom őket
arra, hogy tanulják, memorizálják Isten igéit.

Imádság: Köszönjük Urunk azokat, akik gyermekekkel foglalkoznak. Adj
lelkesedést, hogy részt vegyünk szolgálatodban. Jézus nevében kérünk.
Ámen.

Ha az igével foglalkozunk, utána könnyebb azt az életünkre alkalmazni.
Charlotte Mande Ilunga (Fokváros, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI-ISKOLA VEZETŐKÉRT!