Csendes Percek december 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 18., K, 05:37:01 CET

                       2012. december 18. kedd

2Móz 33,12-17.

12 Majd ezt mondta Mózes az ÚRnak: Lásd, te azt mondod nekem, hogy
vezessem ezt a népet. De nem adtad tudtomra, kit küldesz velem. Pedig
azt mondtad: Név szerint ismerlek téged, és megnyerted jóindulatomat. 13
Ha valóban megnyertem jóindulatodat, ismertesd meg velem a te utadat,
hadd tudjam meg tőled, hogy megnyertem jóindulatodat. Nézd, ez a nép
mégiscsak a te néped! 14 Az ÚR így felelt: Megnyugtat téged, ha az orcám
megy veletek? 15 Mózes azt mondta: Ha nem jön velünk a te orcád, akkor
ne is vigyél tovább bennünket! 16 Mi másból tudnánk meg, hogy én és a te
néped megnyertük jóindulatodat, ha nem abból, hogy velünk jössz? Ez
különböztet meg engem és a te népedet minden más néptől a föld színén.
17 Az ÚR így szólt Mózeshez: Megteszem ezt is, amiről beszéltél, mert
megnyerted jóindulatomat, és név szerint ismerlek.

                          AZ ÉN AJÁNDÉKOM

A maga juhait pedig nevükön szólítja. (Jn 10,3)

Az egyik karácsonykor Steve fiam, aki akkor nyolc év körüli lehetetett,
a tanárnőjétől kapott ajándékkal jött haza a vasárnapi iskolából.
"Kaptam egy ajándékot, és rajta van a nevem" - jelentette büszkén. Nem
értettem egészen pontosan. Tudtam, hogy minden gyerek hasonló ajándékot
kapott. Miért olyan fontos a fiam számára az, hogy az ajándékon rajta
van a neve? Elmagyarázta, hogy a tanárnő ezt a speciális ajándékot úgy
választotta ki direkt az ő számára. Amikor körülnézett a teremben,
rögtön tudta, hogy a tanárnő a legjobb ajándékot választotta neki. Ezért
megkülönböztetettnek érezte magát.
Isten is ajándékokat kínál számomra karácsonykor, a megváltás és a
bűnbocsánat ajándékát, és a Teremtővel való helyreállított kapcsolatot,
az ő Fia, Jézus Krisztus által. Isten mindenkinek ugyanazt az ajándékot
kínálja, de a megváltásom egyedi, nekem szóló. Több az, mint egy
általános ajándék, amelyen az a címke függ: bárki számára. Ezen az
ajándékon rajta van a saját nevem. Istennel való közösségem egyedi,
illeszkedik személyiségemhez, tehetségemhez, képességeimhez. Isten
mindnyájunkra egyénenként tekint, akik különlegesek, és szeretetre
méltók vagyunk. Micsoda csodálatos ajándék!

Imádság: Köszönjük Istenünk, Jézus Krisztusban megmutatott ajándékodat.
Ámen.

Isten mindenkinek egyedi szeretetkapcsolatot kínál.
Bernice Karnop (Montana, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MEGHALLJUK, AMIKOR KRISZTUS A NEVÜNKÖN SZÓLÍT!