Csendes Percek december 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 13., Cs, 05:37:01 CET

                     2012. december 13. csütörtök

Ef 2,4-10.

4 Isten, gazdag lévén irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel
minket szeretett, 5 minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt,
életre keltett a Krisztussal együtt - kegyelemből van üdvösségetek! - 6
és vele együtt feltámasztott, és a mennyeiek világába ültetett Krisztus
Jézusért, 7 hogy megmutassa az eljövendő korszakokban kegyelmének
mérhetetlen gazdagságát irántunk való jóságából Krisztus Jézusban. 8
Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van:
Isten ajándéka ez; 9 nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. 10
Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre
teremtett, amelyeket előre elkészített Isten, hogy azok szerint éljünk.

                         A KARÁCSONYI KABÁT

Levetkőztétek a régi embert cselekedeteivel együtt, és felöltöztétek az
új embert, aki Teremtőjének képmására állandóan megújul, hogy egyre
jobban megismerje őt. (Kol 3,9-10)

December közepén egy házaspár jött be az ajándékboltba, ahol dolgozom.
Miközben kiszolgáltam őket, megjegyeztem, hogy milyen szép kabátja van a
hölgynek. Néhány perc beszélgetés után tovább nézelődtek. Egyszer csak
odalépett hozzám a férfi a kabáttal, és kérte, hogy próbáljam fel.
Mondtam, hogy ezt nem tehetem, de ő kijelentette: "Ez az Öné! Boldog
karácsonyt!" Rám terítette, majd gyorsan távoztak, mielőtt még
megkérdezhettem volna a nevüket, vagy megköszönhettem volna.
Erről a túláradó nagylelkűségről Isten kegyelmi ajándéka jut eszembe. A
kabát ajándék volt, semmit nem tettem érte. Isten legnagyobb ajándékát -
az üdvösséget Jézus Krisztus által - sem tudjuk kiérdemelni. És ahogyan
akkor levettem a régi kabátomat, hogy felvegyem az újat, úgy vetjük le a
régi, bűnös természetünket, hogy a krisztusi természetet öltsük
magunkra.
Jó tudni, hogy Krisztusban ugyanúgy bátran kimehetek az élet viharaiba,
ahogyan kimehetek az új kabátomban a hideg télbe, mert tudom, hogy
biztonságban és melegen fog tartani.

Imádság: Irgalmas és kegyelmes Istenünk, köszönjük, hogy meglepsz a te
jóságoddal. Köszönjük a legnagyobb ajándékot, az üdvösséget a te Fiad,
Jézus Krisztus által. Ámen.

Az üdvösség a legnagyobb ajándék.
Rebecca Seaton (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDÉNYMUNKÁSOKÉRT!