Csendes Percek december 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 12., Sze, 05:37:01 CET

                      2012. december 12. szerda

1Thessz 5,14-18.

14 Kérünk titeket, testvéreink, intsétek a tétlenkedőket, biztassátok a
bátortalanokat, karoljátok fel az erőtleneket, legyetek türelmesek
mindenkihez. 15 Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a rosszért rosszal,
hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és mindenki iránt. 16
Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18 mindenért hálát
adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra.

                         AMIÉRT IMÁDKOZHATUNK

	Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének. (Jak 5,16)

	Vannak napok, amikor imádsággal ébredek, és imádsággal alszom el.
Máskor azt gondolom, valójában nincs semmi, amiért ma imádkoznom
kellene. Aztán csak pár pillanatnyi gondolkodás kell, hogy ráébredjek a
valóságra, hogy akár minden szép csendesen folyik, vagy szétesik a
kezeim közül, mindig van valami, amiért imádkozhatok.
	A kellemesen telő napok rendkívül alkalmasak arra, hogy hálásak
legyünk, és imádkozzunk a szenvedőkért. Megkérdezhetem Istent, mit
tehetek azon a napon, hogy segítsek egy barátomnak vagy szomszédomnak.
Lehet, hogy én vagyok soron, hogy valaki másnak az imájára válaszoljak.
Készek vagyunk imádkozni, mikor úgy érezzük, széthullik életünk, és
képtelenek vagyunk változtatni a helyzeten. De imádságaink
megváltoztathatják a körülményeinket. Isten mindig válaszol az imáinkra,
minden napon.
	Mindegy, hogy választ várok az imámra, vagy éppen én leszek a válasz
valaki másnak az imádságára, imádkoznom kell. Az ima mindent
megváltoztat!

	Imádság: Drága Urunk, jó időkben és rossz időkben is, dicsőítünk téged
mindazért, amit az életünkben teszel! Segíts, hogy elérjünk azokhoz,
akikért imádkozunk. Ámen.

	Lehet, hogy ma én vagyok a felelet egy ember imádságára.
	Susan Scott (Texas, USA)

	IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK TÜRELMETLENÜL VÁRNAK ISTEN VÁLASZÁRA!

	A Csendes Percek fordítása, szerkesztése anyagi terhet is jelent
egyházunknak, a Magyarországi Metodista Egyháznak.
	A Csendes Percek e-mailt továbbra is ingyen küldjük, de szívesen
vesszük anyagi támogatásodat. Csekk igényedet a
szerkesztoseg at csendespercek.hu címre küld.

	Köszönettel
	a Csendes Percek szerkesztősége