Csendes Percek december 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 10., H, 05:37:01 CET

                       2012. december 10. hétfő

Zsolt 126,1-6.

1 Zarándokének. Mikor jóra fordította Sion sorsát az ÚR, olyanok
voltunk, mint az álmodók.
2 Akkor megtelt a szánk nevetéssel, és örömkiáltás volt nyelvünkön. Ezt
mondták akkor a népek: Hatalmas dolgot tett ezekkel az ÚR!
3 Hatalmas dolgot tett velünk az ÚR, ezért örvendezünk.
4 Fordítsd jóra sorsunkat, URam, a délvidéki kiszáradt patakmedrekhez
hasonlóan!
5 Akik könnyezve vetettek, ujjongva arassanak!
6 Aki sírva indul, mikor vetőmagját viszi, ujjongva érkezzék, ha kévéit
hozza!

                           KÖNNYEZVE VETNI

	Aki sírva indul, mikor vetőmagját viszi, ujjongva érkezzék, ha kévéit
hozza! (Zsolt 126,6)

	Csüggesztő és elszomorító feladat volt édesapám házát kitakarítani
halála után. Összecsomagolni személyes tárgyait olyan érzés volt, mintha
eltávolítanám jelenlétének kézzelfogható bizonyítékait. Magamhoz öleltem
ruháit, megsimogattam könyveit, mielőtt elajándékoztam őket. Azután
kinyitottam egy faliszekrényt, és a polcon tisztálkodó szereit
pillantottam meg.
	Bámultam a sokféle illatszert és tisztálkodási eszközt. Mit tegyek
velük? Aztán eszembe jutott, hogy olvastam egy cikket az újságban egy
hajléktalan-szállóról, ahol éppen ezekre van szükség, így kapcsolatba
léptem a menedékhellyel.
	A telefonhívással egy szolgálat vette kezdetét. Gyülekezetemben
embereket toboroztam, hogy segítsenek a szükséges dolgokat beszerezni.
Amikor édesapám 78 éves lett volna, akkor vittük az első szállítmányt.
Gyülekezetem tagjainak nagylelkűsége megindító volt. Isten a gyászt
használta fel, hogy engem a rászorulók szolgálatára ösztönözzön. Egy
olyan cél felé hajtott, amit magamtól soha nem találtam volna meg.
	Mások segítése megnyugvást és gyógyulást hozott számomra. Mosolyogtam,
és bánatom elszállt, amikor a hajléktalanok megköszönték az ajándékokat.
Isten megmutatta nekem, ha könnyezve vetünk is, attól még arathatunk
örömben.

	Imádság: Urunk, segíts bánatunkban a hit és a remény magvait vetni a
szükséget szenvedőknek! Ámen.

	Isten még a halált is felhasználja, hogy életet és célokat adjon.
	Debra Pierce (Massachusetts, USA)

	IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALANOKKAL FOGLALKOZÓKÉRT!

	_____________________________

	Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

	Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
	Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
	Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont