Csendes Percek december 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Dec. 3., H, 05:37:01 CET

                       2012. december 3. hétfő

Zsolt 119,105-112.

105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.
107 Nagy nyomorúságba jutottam, tartsd meg életemet ígéreted szerint,
URam!
108 Önként vállalt fogadalmaimat fogadd kegyesen, URam, és taníts engem
döntéseidre!
109 Életem folyton veszélyben van, törvényedről mégsem feledkezem meg.
110 Csapdát készítettek nekem a bűnösök, utasításaidtól mégsem tértem
el.
111 Intelmeidet kaptam örökségül örökre, azok örvendeztetik szívemet.
112 Szívből törekszem rendelkezéseid teljesítésére, ennek örök jutalma
van.

                        GYALOGLÁS A SÖTÉTBEN

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Sok évig egy fiú cserkészcsapat vezetője voltam. Szerettem tanítani a
fiatal fiúkat a tábori életre. Volt mit tanulni az erdőben lakásról, az
erdőben való tájékozódásról. Nagy a különbség, ha rendelkezünk a
megfelelő felszereléssel és tudjuk is használni: alhatunk meleg
sátorban, vagy vacoghatunk egész éjjel a hideg nedves ágyunkon.
Mindkettőben volt részem, és higgyék el, sokkal jobb érzés melegben és
szárazon lenni.
Néha a fiúkkal egyik helyről a másikra autóval mentünk, aztán a
végleges táborhelyig gyalogoltunk. Valaki mindig az autóban hagyott
valami fontos felszerelést. És ez általában csak este derült ki, amikor
szükség lett volna rá.
A hiány felfedezése után egy jó kis séta következett vissza a
parkolóhelyig, természetesen sötétben, zseblámpával. Egy pár ilyen esti
gyaloglást követően megértettem, hogy Isten igéje hasonló a
zseblámpához. Megígérte, hogy ösvényemet megvilágítja, csak mindig
annyira, hogy láthassam a következő lépéseket a cél felé. Tudnom kell,
hogy Isten vezet engem, és kegyelme elég számomra életem minden napján.
Ma és minden egyes napon elmondhatom: "Lábam előtt mécses a te igéd,
ösvényem világossága."

Imádság: Köszönjük Urunk, a te világosságodat, ami ránk ragyog,
függetlenül attól, hogy mennyire sötét ösvényen haladunk. Ámen.

Isten csak néhány lépést világít meg egyszerre.
Michael Morelan (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKINEK ÉLETE SÖTÉTSÉGEN ÁT VEZET!