Csendes Percek április 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 30., H, 05:37:01 CEST

                       2012. április 30. hétfő

Jn 14,1-7.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk akkor
az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és az
élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. 7 Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt."

                     KRISZTUSHOZ VEZETŐ TÉRKÉP

Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk: Krisztusért
kérünk, béküljetek meg az Istennel! (2Kor 5,20)

Egy kis vidéki önkormányzatnál dolgozom Tennessee államban. Talán az
egyik legérdekesebb feladatom a térképkészítés. Az általam készített
térképek nagyon különbözőek: vannak egyetlen telket ábrázoló egyszerű
rajzok, és bonyolult, egész régiót bemutató térképek utcákkal,
épületalaprajzokkal, patakokkal, topográfiai adatokkal.
Függetlenül attól, milyen dolgok kerülnek a térképre, pontos adatok
nélkül alapjában használhatatlan. Megfelelő címkézés, irányadás és
mértékegység megadása nélkül a Smoky Mountain térképe is kinézhetne
ugyanúgy, mint a svájci Alpoké. Megfelelő szöveg és utaló jelzések
nélkül egy biciklis térkép bevezetheti használóját egyenesen egy folyó
közepébe.
Valami hasonló igaz az életünkre nézve. Sokan, mint élő térképek,
másokat Krisztushoz vezetünk. Hogy ezt megtehessük, térképünkön ott kell
lenni a szeretetnek, kedvességnek és jószívűségnek. Ezeket úgy kell
irányítanunk, hogy a menny felé mutassanak, nem pedig a világ irányába.
És úgy kell méreteznünk, hogy abba Isten minden gyermeke beleférjen,
nemcsak egy kiválasztott kis csoport, akikkel jól érezzük magunkat.
Szeretném engedni, hogy Isten az életemet olyanná formálja, mely
másokat Krisztus irányába tereli.

Imádság: Urunk, köszönjük jelenléted az életünkben. Hadd lássák mások
is bennünk a hozzád vezető ösvényt. Ámen.

Talán vannak, akik csak általunk találhatnak Krisztushoz.
Brad Peters (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÉRKÉPÉSZEKÉRT!