Csendes Percek április 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 13., P, 05:37:02 CEST

                       2012. április 13. péntek

Ézs 55,6-9.

6 Keressétek az URat, amíg megtalálható! Hívjátok segítségül, amíg
közel van!
7 Hagyja el útját a bűnös, és gondolatait az álnok ember! Térjen az
ÚRhoz, mert irgalmaz neki, Istenünkhöz, mert kész megbocsátani.
8 Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az ÚR.
9 Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál.

                         MINDENKÉPPEN BÍZZ

Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj! (Péld
3,5)

Akárhogy próbálkoztam, nem láttam a két fehérfarkú szarvast. Bár azt a
helyet fürkésztem, ahová a férjem mutatott, csak a hegyi tisztást
körülvevő, sűrű bozótot láttam. Erőlködtem, hogy az összegabalyodott
ágak és levelek között megpillanthassam az állatokat. A türelmetlenségem
és csalódottságom azonban egyre nőtt, ahogy Carl ecsetelte az állatok
szépségét. Én miért nem látom őket, gondoltam, még mindig a bozótra
meredve. Talán Carl csak szórakozik velem?
Amikor azonban a férjemre pillantottam, és ő rám nézett, már egyáltalán
nem számított, hogy látom-e a szarvasokat. Tudtam, hogy ott vannak, mert
ismerem a férjemet. Megismertem őt a hosszú évek alatt, és ez elég volt
ahhoz, hogy megbízzak benne, még akkor is, ha amit mond, számomra nem
nyilvánvaló. Arra is rájöttem, hogy ő sokkal magasabban áll, mint én,
ezért más szemszögből látja a terepet.
Abban a pillanatban eszembe jutott, hogy Isten is végtelenül
magasabbról szemléli a dolgokat. Ő a teljes képet látja, nem csak a
helyzet "leveleinek és ágainak" kuszaságát, ami engem megzavar. Ha
elfordítom ezekről a tekintetem, tudom, hogy bízhatok Isten szeretetében
és igéjében, - akkor is, ha a dolgoknak az én szemszögemből nézve semmi
értelmük.

Imádság: Hűséges Istenünk, add, hogy akkor is bízzunk benned, ha nem
értjük a dolgokat. Ámen.

Ma bízni fogok Istenben akkor is, ha nem értem, amit tesz.
Deborah Slate Ginder (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ERDŐBEN KIRÁNDULÓKÉRT!