Csendes Percek április 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 7., Szo, 05:37:01 CEST

                       2012. április 7. szombat

1Kor 12,12-20.

12 Mert ahogyan a test egy, bár sok tagja van, de a test valamennyi
tagja, noha sokan vannak, mégis egy test, ugyanúgy a Krisztus is. 13
Hiszen egy Lélek által mi is mindnyájan egy testté kereszteltettünk,
akár zsidók, akár görögök, akár rabszolgák, akár szabadok, és mindnyájan
egy Lélekkel itattattunk meg. 14 Mert a test sem egy tagból áll, hanem
sokból. 15 Ha ezt mondaná a láb: "Mivel nem vagyok kéz, nem vagyok a
test része", vajon azért nem a test része-e? 16 És ha ezt mondaná a fül:
"Mivel nem vagyok szem, nem vagyok a test része", vajon azért nem a test
része-e? 17 Ha a test csupa szem, hol lenne a hallás? Ha az egész test
hallás, hol lenne a szaglás? 18 Márpedig az Isten rendezte el a tagokat
a testben, egyenként mindegyiket, ahogyan akarta. 19 Ha pedig valamennyi
egy tag volna, hol volna a test? 20 Így bár sok a tag, mégis egy a test.

                         KRISZTUSBAN EGYEK

Ti pedig Krisztus teste vagytok, és egyenként annak tagjai. (1Kor
12,27)

Újból visszatért missziós csapatunk a Mississippi állambeli Biloxiba, a
Back Bay missziós táborba. Már jó néhány év eltelt a Katrina hurrikán
pusztítása óta, csapatunk mégis megütközött a látványon, milyen sivár
maradt a terület. Sok elhagyatott telket láttunk, de emellett az
újjáépítés alatt álló házak közelében lakókocsikat is. Azon az estén
néhány csoporttag így fogalmazott: pusztulást, szegénységet látunk, és a
reménytelenség légkörét érezni. Még évek múltán is a romokat láttuk és
azt, hogy milyen sok mindent kell még újjáépíteni.
Másnap délután, miközben két házon dolgoztunk, észrevettünk valamit.
Néhány házzal odébb egy másik gyülekezet csapata dolgozott. Távolabb
ismét egy újabb missziós csoport, azoktól nem messze pedig megint egy.
Este arról beszélgettünk, hogy a reményt kis adagokban kapjuk. Hét
végén a helyiek megköszönték, hogy az egész országból érkező csoportok
segítenek nekik az újjáépítésben, és életben tartják a reményt az ott
lakókban. Krisztus testének sok tagja van, de ha Krisztus nevében
cselekszünk szolgálva másokat, akkor Krisztus élő keze, lába lehetünk,
akik segítenek nemcsak otthonokat, de életeket is újjáépíteni.

Imádság: Drága Istenünk, áldj meg mindnyájunkat, amikor együtt
munkálkodunk a te szolgálatodban. Ámen.

Ha Krisztus nevében szolgálunk, megújul a remény.
David Russell (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATASZTRÓFA UTÁNI ÚJJÁÉPÍTÉSBEN SEGÍTŐKÉRT!