Csendes Percek szeptember 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 25., V, 05:37:01 CEST

                    2011. szeptember 25. vasárnap

Zsolt 147,7-12.

7 Zengjetek hálaéneket az ÚRnak, énekeljetek hárfakísérettel
Istenünknek!
8 Ő az, aki beborítja felhőkkel az eget, esőt bocsát a földre, füvet
sarjaszt a hegyeken.
9 Eledelt ad az állatoknak, a károgó hollóknak is.
10 Nem a lovak erejében leli kedvét, nem a férfi izmaiban gyönyörködik.
11 Az istenfélőkben gyönyörködik az ÚR, azokban, akik az ő szeretetében
bíznak.
12 Jeruzsálem, dicsőítsd az URat, Sion, dicsérd Istenedet!

                              ÉNEKLEK?

Éneklek az Úrnak, mert jót tett velem. (Zsolt 13,6)

A múltkor arra döbbentem rá, hogy csak előveszem a Bibliát, olvasom, és
még el sem tudok csendesedni, már az imádságnál tartok, de szívben
igazából még mindig nem vagyok ott, ahol kéne. Olyan vagyok, mint a
gyerek, aki leül tanulni, de csak nézi a betűket, a fejében pedig semmi
nem marad. Elkezdtem vizsgálni, mi a baj? Úgy láttam sok más jár a
fejemben, a napi gondok, az elintézni való problémák, hogy kész leszek-e
mindennel.
Egyik vasárnap a templomban rájöttem, hogy az ének hiányzik otthoni
istentiszteleteimből. A zsoltáríró is arra buzdított: - Énekeljetek az
Úrnak új éneket! - hiszen ő tudta, ha a szövegre odafigyelve énekelünk,
gondolataink is az Úrhoz kerülnek. Már akkor, a vasárnapi énekből
választottam egyet, és egész héten igeolvasás előtt, és imádság után is
énekeltem. Rengeteget jelentett! Egész nap bennem maradt, észre sem
vettem, már dúdoltam, aztán énekeltem, és többet jártak az Úr körül a
gondolataim. Hamar megtartottam, és szokásommá vált a napi ének az
igeolvasás mellett. Ma, mintha jutalom ért volna, egy számomra
ismeretlen éneket énekeltünk az istentiszteleten, és már előre örültem,
hogy a héten valóban új éneket fogok énekelni, azzal áldhatom Istent!

Imádság: Uram, bocsásd meg figyelmetlen, "gépies" istentiszteleteimet.
Szüntelen veled szeretnék lenni, szeretném, ha gondolataimat, és
tetteimet te irányítanád. Ámen.

Válasszunk Istent dicsőítő énekeket, és örömmel énekeljünk!
Nagyné Pál Tünde (Felsőpakony, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYHÁZI ZENESZERZŐKÉRT, ZENÉSZEKÉRT!