Csendes Percek szeptember 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 22., Cs, 05:37:01 CEST

                    2011. szeptember 22. csütörtök

2Tim 3,14-17.

14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről megbizonyosodtál,
tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől ismered a szent
írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre a Krisztus
Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos
a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre;
17 hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre
felkészített.

                        FELEJTHETETLEN LECKE

Ne feledkezzetek meg vezetőitekről, akik az Isten igéjét hirdették
nektek. Figyeljetek életük végére, és kövessétek hitüket. (Zsid 13,7)

Édesanyámnak különleges hite volt. Ha képes volnék az összes leckét
fölsorolni, amit tőle tanultam, a lista sok oldalt megtöltene. Ehelyett
csak egyet említek: megtanított naponta elmondani az Úr imádságát és
Bibliát olvasni. Ilyen egyszerű, mégis alapvető tanítás vetette el
bennem a hit magjait, melyek kifejlődve közelebb hoztak Istenhez. Hálás
vagyok, hogy az édesanyámtól tanult lelki fegyelmen keresztül
megtanultam szeretni és követni Krisztust.
Kíváncsi vagyok, manapság hány gyermeknek tanítják meg ezeket a fontos
leckéket. Úgy tűnik, sok gyerek hamarabb sajátítja el a számítógép és a
videojátékok használatát, minthogy megtanulná, hogyan szóljon Istenhez.
A gyereknevelés nem könnyű feladat. Kimutathatjuk hálánkat hitünk
mintái - gyakran szüleink - felé úgy is, hogy imádkozó, a Szentírásban
gyökerező életet élünk. Az imádság és Isten igéjének olvasása hatékony
eszközök, amelyek egész életünkön át szolgálnak bennünket. Egyben olyan
örökségek is, amelyek továbbadása a küldetésünk.

Imádság: Teremtő Istenünk, köszönjük, hogy már első lépéseinket is
ügyeled, és meghívsz, hogy kövessük békéd és igazságod ösvényét. Ámen.

Az imádság és az ige adományok Isten gyermekei számára.
Adalina Ríos de León (San Juan, Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!