Csendes Percek szeptember 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 19., H, 05:37:01 CEST

                      2011. szeptember 19. hétfő

1Thessz 4,13-18.

13 Nem szeretnénk, testvéreink, ha tudatlanok lennétek az elhunytak
felől, és szomorkodnátok, mint a többiek, akiknek nincs reménységük. 14
Mert ha hisszük, hogy Jézus meghalt és feltámadt, az is bizonyos, hogy
Isten az elhunytakat is előhozza Jézus által, vele együtt. 15 Azt pedig
az Úr igéjével mondjuk nektek, hogy mi, akik élünk, és megmaradunk az Úr
eljöveteléig, nem fogjuk megelőzni az elhunytakat. 16 Mert amint
felhangzik a riadó hangja, a főangyal szava és az Isten harsonája, maga
az Úr fog alászállni a mennyből, és először feltámadnak a Krisztusban
elhunytak, 17 azután mi, akik élünk, és megmaradunk, velük együtt
elragadtatunk felhőkön az Úr fogadására a levegőbe, és így mindenkor az
Úrral leszünk. 18 Vigasztaljátok tehát egymást ezekkel az igékkel.

                        JÉZUS MEGÉRT MINKET

Jézus megkérdezte: "Hova helyeztétek őt?" Azt felelték: "Uram, jöjj és
lásd meg!" Jézus könnyekre fakadt. (Jn 11,34-35)

A munkám miatt otthonról a városba költöztem, ami kétórás kocsiút volt
a szüleim lakhelyétől. Háromhavonta látogattam meg őket, de telefonon
folyamatosan kapcsolatban voltunk.
Új otthonomban aludtam, amikor hajnali háromkor az édesapám hívott
telefonon. Hangja rekedt volt, és reszkető, ahogy elmondta, hogy az
édesanyám meghalt.
Hogyan? - kiáltottam. Múlt héten beszéltem vele, beszámoltunk egymásnak
az újdonságokról, nevettünk, és jót beszélgettünk. Hogyan mehetett el
anélkül, hogy esélyem lett volna elbúcsúzni tőle, vagy megmondani, hogy
szeretem? Váratlanul ért a hír, el sem tudtam hinni. Az egész helyzet
valótlannak tűnt.
De a családom, és barátaim körülvettek engem. Könnyek között
vigasztaltuk egymást.
Jézus megmutatta, hogy a fájdalom természetes. A Biblia beszámol arról,
hogy Jézus sírt, amikor barátja, Lázár meghalt. Édesanyám nem támadt
fel, ahogy Lázár, de Krisztusnak átadta életét, s tudom, hogy a
feltámadáskor ő is új életet kap.

Imádság: Istenünk, hálát adunk neked, hogy velünk vagy a veszteségek
idején. Segíts, hogy megérezzük jelenlétedet, és vigasztalásodat minden
körülmények között. Ámen.

Krisztus megérti bánatunkat, és osztozik abban.
Marlene Brooker (Essex, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK SZERETTÜKET MOST VESZÍTETTÉK EL!