Csendes Percek szeptember 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 7., Sze, 05:37:01 CEST

                      2011. szeptember 7. szerda

3Móz 27,30-33.

30 A föld minden tizede az ÚRé, a földnek a szemes terméséből és a fa
gyümölcséből; az ÚR szent tulajdona az. 31 De ha valaki mindenképpen meg
akar valamit váltani a tizedéből, tegye még hozzá egyötödét. 32 A
marháknak és juhoknak a tizede is, minden tizedik, amely átmegy a
pásztorbot alatt, az ÚR szent tulajdona legyen. 33 Nem szabad válogatni
a jó és a rossz között, sem kicserélni azt. Ha valaki mégis kicseréli,
akkor az is, meg a csereállat is szent lesz, nem váltható meg.

                          TEMPLOMI ADOMÁNY

A jókedvű adakozót szereti az Isten. (2Kor 9,7)

Tanulmányaim befejeztével tanári állást vállaltam Bangkokban, az egyik
jó nevű nemzetközi iskolában. Fizetésem a többszöröse volt a helyi
iskolai tanárok bérének.
Vasárnaponként a templomban nagyon élveztem a közösséget és az
istentiszteletet, de amikor az adakozásról, az Úrnak való tizedről esett
szó, vonakodtam. A tizedrész túl nagy összeg lenne - gondoltam, így hát
annyit adtam, amennyit elegendőnek véltem. Az évek során a
megtakarításaimat egy bankban gyűjtöttem, majd részvényekbe fektettem.
Aztán jött a gazdasági válság. A részvénypiac hirtelen zuhant. Nemcsak
a részvényeim értéke csökkent, de a két cég is csődbement, amelyek
részvényeibe megtakarításom nagy részét fektettem. Az évek alatti kemény
tanári munkám után befektetésem nagy részét elveszítettem. Ekkor már
megbántam, hogy nem adtam oda a tizedemet az egyháznak. Ha rendszeresen
minden hónapban felajánlottam volna fizetésem tizedét, ezt az összeget
az Isten szolgálatára lehetett volna fordítani.
Most már nyugdíjas vagyok. Fő megélhetési forrásom egy kis lakás,
amelyet kiadok. A tizedet rendszeresen odaadom a gyülekezetemnek. Bár a
bérlőim jönnek-mennek, az Úr mindig bőségesen ellát, Isten sokféle
áldásában van részem.

Imádság: Drága Istenünk, nyisd meg szívünket, hogy a legjobbat adjuk
oda neked. Emlékeztess arra, hogy minden kincsünk tőled van. Ámen.

Mennyi elég az Isten munkájára?
Doris Yeung (Samut Prakan, Thaiföld)

IMÁDKOZZUNK A KIS JÖVEDELMŰ NYUGDÍJASOKÉRT!