Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 3., Szo, 05:37:02 CEST

                     2011. szeptember 3. szombat

Mt 19,16-22.

16 Odament hozzá valaki, és ezt kérdezte: "Mester, mi jót tegyek, hogy
elnyerjem az örök életet?" 17 Ő így válaszolt neki: "Miért kérdezel
engem a jóról? Csak egy van, aki jó. Ha pedig be akarsz menni az életre,
tartsd meg a parancsolatokat." 18 Az megkérdezte: "Melyeket?" Jézus így
felelt: "Ezeket: ne ölj, ne paráználkodj, ne lopj, ne tanúskodj hamisan,
19 tiszteld apádat és anyádat, és szeresd felebarátodat, mint magadat!"
20 Az ifjú erre ezt mondta: "Ezt mind megtartottam, mi fogyatkozás van
még bennem?" 21 Jézus így válaszolt neki: "Ha tökéletes akarsz lenni,
menj el, add el vagyonodat, oszd szét a szegényeknek, és kincsed lesz a
mennyben; aztán jöjj, és kövess engem." 22 Amikor hallotta az ifjú ezt a
beszédet, szomorúan távozott, mert nagy vagyona volt.

                        ÉLET, VAGY GAZDAGSÁG

Jézus így válaszolt neki: "Ha tökéletes akarsz lenni, menj el, add el
vagyonodat, oszd szét a szegényeknek, és kincsed lesz a mennyben; azután
jöjj, és kövess engem." (Mt 19,21)

Taxisofőrként dolgozom, és néha vannak rákbeteg utasaim is, akik orvosi
kezelés alatt állnak. Mireille, egy 53 éves asszony, a város fölé
magasodó domboldalon lakik egy gyönyörű villában, csodás úszómedencével
és pazar kilátással az óceánra. Visszatért az iskolapadba, remélve, hogy
így jobb állást kaphat, és javíthatja életminőségét. Igen sikeres lett.
Egyik alkalommal, amikor a kemoterápiás kezelésről vittem haza,
elmondta, szívesen odaadná minden földi javait további 10 évért, hogy
láthassa még felnőni 16 éves fiát. Vallomása megdöbbentett. Azt
gondoltam, hogy az anyagi javak boldoggá teszik, de minden földi jó
ellenére Mireille nem volt boldog.
Gyötrődése fontos lecke volt számomra. A gazdag ifjú története jutott
eszembe, aki megszomorodott, amikor Jézus azt kérte tőle, adja el minden
vagyonát, ossza szét a szegények között, és kövesse őt. Megértettem,
hogy a gazdagság nem nyújthat valódi örömöt. Egyedül Krisztus, aki
felajánlja, hogy igyunk az örökélet forrásából, képes igazi boldogságot
adni.

Imádság: Drága Urunk, rád van szükségünk, hogy az általad felkínált
örök életet választhassuk. Ámen.

Krisztus ismerete az igazi boldogság forrása.
André Coulon, (Var, Franciaország)

IMÁDKOZZUNK A RÁK MIATT KEZELT BETEGEKÉRT!