Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 1., Cs, 05:37:01 CEST

                    2011. szeptember 1. csütörtök

Mt 28,1-10.

1 Szombat elmúltával, a hét első napjának hajnalán, elment a magdalai
Mária és a másik Mária, hogy megnézzék a sírt. 2 És íme, nagy földrengés
volt, az ÚR angyala leszállt a mennyből, odament, elhengerítette a
követ, és leült rá. 3 Tekintete olyan volt, mint a villámlás, és ruhája
fehér, mint a hó. 4 Az őrök a tőle való félelem miatt megrettentek, és
szinte holtra váltak. 5 Az asszonyokat pedig így szólította meg az
angyal: "Ti ne féljetek! Mert tudom, hogy a megfeszített Jézust
keresitek. 6 Nincsen itt, mert feltámadt, amint megmondta. Jöjjetek,
nézzétek meg azt a helyet, ahol feküdt. 7 És menjetek el gyorsan,
mondjátok meg a tanítványainak, hogy feltámadt a halottak közül, és
előttetek megy Galileába: ott meglátjátok őt. Íme, megmondtam nektek!" 8
Az asszonyok gyorsan eltávoztak a sírtól, félelemmel és nagy örömmel
futottak, hogy megvigyék a hírt tanítványainak. 9 És íme, Jézus
szembejött velük, és ezt mondta: "Legyetek üdvözölve!" Ők pedig
odamentek hozzá, megragadták a lábát, és leborultak előtte. 10 Ekkor
Jézus így szólt hozzájuk: "Ne féljetek: menjetek el, adjátok hírül
atyámfiainak, hogy menjenek Galileába, és ott meglátnak engem."

                            A KÉT MÁRIA

Szombat elmúltával, a hét első napjának hajnalán, elment a magdalai
Mária és a másik Mária, hogy megnézzék a sírt. (Mt 28,1)

Tetszik nekem a két Mária. Ők voltak az elsők, akik a sírhoz elmentek,
s akik hallották az angyalt, és megtudták a jó hírt, hogy Jézus
feltámadt a halálból. Elhitték, és ők voltak az elsők, akik elmondták a
többieknek ezt az üzenetet, amelyet 2000 év óta ismételnek szerte a
világon: "Jézus feltámadt a halálból!"
Ezt a két Máriát töltötte el elsőként a feltámadás öröme, elsőként
látták a feltámadott Jézust, és imádták őt. Ők voltak az elsők, de nem
az utolsók, - mert elmondták a hírt a tanítványoknak, és a tanítványok
elmondták másoknak, akik szintén elmondták másoknak... amíg valaki
elmondta személyesen nekünk is.
A mi feladatunk, hogy folytassuk, amit a két Mária elkezdett. Elmondjuk
másoknak az evangéliumot, amely megváltoztatta a világot abban a régi
időben, és azóta is, - a mi személyes világunkat, az Önét és az enyémet
is. Jézus feltámadt, és mivel ő él, mi is élni fogunk. Ettől jobb hír
nincs a világon!

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy úgy szerettél minket, hogy
Fiadat áldoztad értünk. Add, hogy bátran hirdessük ezt a jó hírt
mindenfelé. Ámen.

Isten ránk bízta a megváltásról szóló örömüzenetet!
Dan G. Johnson (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK KRISZTUS EVANGÉLIUMA HIRDETŐIÉRT!