Csendes Percek október 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 30., V, 05:37:01 CET

                      2011. október 30. vasárnap

Zsolt 27.

1 Dávidé. Világosságom és segítségem az ÚR, kitől félnék? Életemnek
ereje az ÚR, kitől rettegnék?
2 Ha rám támadnak is a gonoszok, szorongató ellenségeim, hogy
marcangoljanak engem, majd megbotlanak, és elesnek.
3 Ha egy egész tábor jön is ellenem, nem fél a szívem. Ha háború tör is
rám, én akkor is bizakodom.
4 Egy dolgot kérek az ÚRtól, azért esedezem: hogy az ÚR házában
lakhassam egész életemben; láthassam, milyen jóságos az ÚR, és
gyönyörködhessem templomában.
5 Megóv engem sátrában a veszedelem napján. Elrejt sátra mélyén, magas
kősziklára helyez engem.
6 Így hát fölemelt fővel állok ellenségeim között, ezért örvendezve
mutatok be áldozatot az ÚR sátrában, és éneket zengek az ÚRnak.
7 Halld meg, URam, hívó hangomat! Könyörülj rajtam, hallgass meg!
8 Ha ezt mondod: Járuljatok színem elé! - szívem így válaszol: Színed
elé járulok, URam!
9 Ne rejtsd el előlem orcádat, ne utasítsd el haragosan szolgádat! Te
vagy az én segítségem, ne vess el, ne hagyj el, szabadító Istenem!
10 Ha apám, anyám elhagyna is, az ÚR magához fogad engem.
11 URam, taníts meg utadra, vezess a helyes ösvényen, mert ellenségeim
vannak!
12 Ne dobj oda ellenségeim indulatának, mert hamis tanúk támadtak rám,
bosszút lihegnek.
13 De én hiszem, hogy még meglátom az ÚR jóságát az élők földjén.
14 Reménykedj az ÚRban, légy erős és bátor szívű, reménykedj az ÚRban!

                      ISTEN ÁLDÁSÁRA VÁRAKOZVA

De én hiszem, hogy még meglátom az Úr jóságát az élők földjén. (Zsolt
27,13)

Sok más indiai asszonyhoz hasonlóan háztartásvezető vagyok. Büszke
vagyok, hogy másokért dolgozhatok, és nagy kiváltságnak tekintem, hogy
jól végezhetem a munkám. Főzés, takarítás, mosás, bevásárlás - íme
néhány a napi feladataim közül. Az idő gyorsan elrepül napközben,
napkeltétől napnyugtáig.
Minden második nap délután szoktunk ivóvízhez jutni. Megtöltjük a
víztartályokat, és elraktározzuk az ivóvizet. Le kell ereszkednem az
aknába, és a tartályokhoz kell kapcsolnom a vízcsövet.
Egyik napon a víz túl lassan folyt, nagyon aggódtam, lesz-e ivóvizünk.
Megkértem a szobalányt, ellenőrizze, eléggé magasan van-e a víz, hogy a
tartályainkat megtölthessük. "Asszonyom, meg fog jönni, csak
várakozzon!" - válaszolta. Tíz perc múlva teljes nyomással jött a víz,
és minden tartályt sikerült megtöltenem.
Ugyanez igaz Isten áldásaira is. A Szentírás biztosít bennünket, hogy
az áldások "útban vannak" (Zsolt 103 és 104), bár néha úgy tűnik, Isten
lassan cselekszik. Sok kétség, bizonytalanság, kérdés lehet bennünk, de
Isten cselekedni fog.

Imádság: Istenünk, minden jó dolog adományozója, erősítsd meg hitünket
tebenned. Ámen.

Várjunk Isten áldásaira - meg fognak érkezni!
Aruna Enamela (Hyderabad, India)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK SZŰKÖLKÖDNEK IVÓVÍZBEN!