Csendes Percek október 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 13., Cs, 05:37:02 CEST

                     2011. október 13. csütörtök

Zsolt 89,1-3.

1 Az ezráhi Étán tanítókölteménye.
2 URam, kegyelmes tetteidről éneklek örökké, nemzedékről nemzedékre
hirdetem hűségedet.
3 Mert ezt mondom: Örökké tart kegyelmed, hűséged szilárd, akár az ég.

                       BIZTONSÁGBAN ISTENNÉL

Mert jó az Úr, örökké tart szeretete, és hűsége nemzedékről nemzedékre.
(Zsolt 100,5)

17 éves koromban elváltak a szüleim. Anyukám elköltözött, és otthagyott
engem apukámmal, aki nagyon nehéz időszakon ment át a válás miatt. Úgy
éreztem, összecsapnak felettem a hullámok, érzelmileg teljesen
összetörtem a szüleim és magam miatt is. Egyedül voltam, nem tudtam
senkire se támaszkodni.
Miután egy ideig önpusztító életet éltem, Istenhez fordultam
kétségbeesésemben. Arra kértem, hogy segítsen, mentsen meg és gyógyítson
meg. Ez több mint 20 éve történt, és azóta minden áldott nap dicsérem az
Urat hűségéért.
Ahogy telt az idő, megtanultam megérteni és elfogadni, hogy azok az
emberek, akik felé szeretettel, törődéssel és bizalommal fordulok, néha
nagyon nagy csalódást okoznak. Most már azt is tudom, hogy a legjobb
szándékom ellenére én is csalódást okozok nekik. De Isten soha nem hagy
cserben. Tudom, hogy rábízhatom magam, mert ő hűséges. És mivel Isten
hű, soha többé nem kell erőtlennek, reményvesztettnek és magányosnak
éreznem magam. Biztonságban lehetek Isten szeretetében, aki
meggyógyított és megáldott.

Imádság: Istenünk, segíts meglátnunk milyen csodálatos a szereteted
irántunk. Taníts minket függni tőled, bízni benned, és kincsként őrizni,
hirdetni hűségedet. Ámen.

Elkerülhetetlen, hogy az emberekben csalódjunk, de Istenben sosem
fogunk.
Susan Driscoll (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELVÁLT SZÜLŐK GYERMEKEIÉRT!