Csendes Percek október 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 11., K, 05:37:01 CEST

                        2011. október 11. kedd

Zsolt 89,1-9.

1 Az ezráhi Étán tanítókölteménye.
2 URam, kegyelmes tetteidről éneklek örökké, nemzedékről nemzedékre
hirdetem hűségedet.
3 Mert ezt mondom: Örökké tart kegyelmed, hűséged szilárd, akár az ég.
4 Szövetséget kötöttem választottammal, megesküdtem szolgámnak,
Dávidnak:
5 Örökre fenntartom utódaidat, nemzedékről nemzedékre építem trónodat!
(Szela.)
6 Az egek magasztalják csodáidat, URam, hűségedet a szentek
gyülekezetében.
7 Mert ki van a fellegekben, aki egy sorba állítható az ÚRral? Ki
hasonló az ÚRhoz az istenfiak között?
8 Igen rettenetes az Isten a szentek gyűlésében, és félelmetes mindazok
között, akik körülötte vannak.
9 URam, Seregek Istene! Ki olyan erős, mint te, URam? Hűséged körülvesz
téged!

                           ROSSZ HELYSZÍN

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
minden reggel megújul. Nagy a Te hűséged! (JSir 3,22-23)

A könyvtárba indultam tanulni. Ahogy közeledtem a megszokott
parkolóhelyemhez, észrevettem, hogy eltűnt az autóm. Hogy lehet ez? -
csodálkoztam. Millió gondolat sepert végig az agyamon: Valaki ellopta?
Ha igen, akkor miért büntet Isten? Miért nem vigyázott rám? Hiszem, hogy
Isten hű és szerető Atyám, de akkor mégis miért engedte ezt megtörténni?
Felhívtam a biztosítómat, azután pedig a rendőrséget, hogy bejelentsem
az esetet. A rendőr elmondta, hogy az autómat nem ellopták, hanem
elvontatták. Egész biztos voltam abban, hogy a szokásos parkolóhelyemre
álltam, de igazából a szomszédos parkolóhelyre, ahová nem lett volna
szabad.
Az én figyelmetlenségem miatt vontatták el a kocsimat, semmi köze nem
volt Isten büntetéséhez. Gyakran vádolom Istent hűtlenséggel, amikor
igazából én követek el hibát. Pedig szeretete, kegyelme és hűsége minden
percben kísér: jó és rossz napokon, akár észreveszem, akár nem. Amikor
jönnek a bajok, könnyű kételkedni, és azt hinni, hogy Isten nem törődik
velünk. Azonban az ő szeretete, kegyelme és hűsége nem változik.
Örökkévaló és megújul minden nap!

Imádság: Bocsásd meg, drága Istenünk, amikor elfelejtjük, mennyire
szeretsz minket. Hadd érezzük a szívünkben mindig biztosnak a te
hűségedet. Ámen.

Istent hűtlenséggel soha nem vádolhatjuk!
Dylan SeokJin Hyun (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A RENDŐRÖKÉRT!