Csendes Percek október 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 6., Cs, 05:37:01 CEST

                      2011. október 6. csütörtök

1Jn 3,16-18.

16 Abból ismerjük a szeretetet, hogy ő az életét adta értünk; ezért mi
is tartozunk azzal, hogy életünket adjuk testvéreinkért. 17 Aki pedig
világi javakkal rendelkezik, de elnézi, hogy a testvére szükséget
szenved, és bezárja előtte a szívét, abban hogyan lehetne az Isten
szeretete? 18 Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem
cselekedettel és valóságosan.

                         MARADANDÓ ÖRÖKSÉG

Mert Krisztus Jézusban nem számít sem a körülmetélkedés, sem a
körülmetéletlenség, csak a szeretet által munkálkodó hit. (Gal 5,6)

Egyedülálló, gyermektelen nőként gyakran eltöprengek, mi az életem
értelme. Az, hogy nincs testvérem, csak néhány távoli családtagom,
növeli bennem a céltalanság és a magányosság érzését. Szerencsére, Isten
gyermekeként van reményem. Isten csodálatos ígéretet tett számomra a Jer
29,11-ben: "Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr -:
békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.".
Isten tervében az a szerepem, hogy mások életére figyelmet fordítsak,
mint ahogyan mások is áldoztak rám: A szüleim a kemény munkára és a
jószívű adakozásra tanítottak; egy lelkész felesége megszerettette velem
a madárlest kislánykoromban; egy hittan tanár elfoglaltsága ellenére
időt szakított arra, hogy tanítson és imádkozzon értem.
Noha sose lesz saját gyermekem, mégis maradandó értéket hagyok örökül
azoknak a gyerekeknek, akikkel szociális munkásként foglalkozom, segítve
nekik meglátni, mennyire "csodálatosak az Úr alkotásai" (Zsolt 139,4).
Figyelek rájuk, amikor küzdelmeikről beszélnek. Odaadással törődöm
mindegyikőjükkel. Isten megígérte, hogy együttérzésem és gondoskodásom
nem hiábavaló.

Imádság: Istenünk, segíts Krisztus arcát mutatnunk minden ember felé,
akivel életünk során találkozunk! Ámen.

Jézus nevében másokra figyelve, Isten jelét hagyjuk a világban.
Mary McKheen (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÉLETÜK CÉLJÁT KERESIK!