Csendes Percek október 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 2., V, 05:37:01 CEST

                      2011. október 2. vasárnap

Fil 3,12-16.

12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
15 Akik tehát tökéletesek vagyunk, így gondolkozzunk, és ha valamit
másképpen gondoltok, azt is kijelenti majd Isten nektek; 16 ellenben
amire eljutottunk, aszerint járjunk.

                            KONCENTRÁLJ!

De egyet teszek... futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért. (Fil 3,14)

Nemrégiben a feleségemmel egy hétnapos hajókiránduláson vettünk részt
Vancouverből Alaszkába. Egyik nap a tenger nagyon viharos volt, 10
méteres hullámokat hányt. A korábban stabil hajót most dobálták a
hullámok. Még a hajón is csak a korlátokba kapaszkodva tudtunk mozogni.
Néhány utas tengeri beteg lett. A kabinunkban olvastam, amikor izzadni
kezdtem és hányingerem lett - ezek a tengeri betegség tünetei.
Eszembe jutott, hogyan lehet megbirkózni a tengeri betegséggel: menj ki
a fedélzetre, és koncentrálj a horizont egy pontjára távol a hajótól.
Ezt tettem, és rögtön jobban éreztem magam. Valahogy a messzi dologra
való koncentrálás miatt a hajó mozgása kevésbé hatott rám. A hajó még
mindig hányódott, én mégis stabilabbnak éreztem magam.
A körülményeink és problémáink is felkavarhatnak. Ezek feszültségében
néha elfelejtünk az Úrban bízni. Bármilyen erős vihar is van az
életünkben, tudhatjuk, hogy ha az Úr szeretetére és hűségére
koncentrálunk, akkor helytállhatunk.

Imádság: Drága Istenünk, hozzád fordulunk, hogy biztonságban vezess
bennünket. Segíts, hogy meglássuk akaratodat, és kövessük azt. Ámen.

Hogy az élet viharaiban megálljunk, Istenre kell néznünk!
David Warne (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A VÍZI KÖZLEKEDÉSBEN DOLGOZÓKÉRT!