Csendes Percek november 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 25., P, 05:37:01 CET

                      2011. november 25. péntek

1Pt 4,8-11.

8 Mindenekelőtt az egymás iránti szeretet legyen kitartó bennetek, mert
a szeretet sok bűnt elfedez. 9 Legyetek egymással vendégszeretők
zúgolódás nélkül. 10 Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok
azzal egymásnak, mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki
prédikál, úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy
szolgáljon, mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor
az Isten dicsőíttessék Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a
hatalom örökkön-örökké. Ámen.

                         ÉREZD OTTHON MAGAD

Legyetek egymással vendégszeretők zúgolódás nélkül. (1Pt 4,9)

Nemrégiben az Egyesült Államokban járva egy barátomnál szálltam meg,
aki gyakran utazik Oroszországba. Gyülekezete a pszkovi metodista
gyülekezettel van partnerkapcsolatban. Vasárnap estére meghívott magához
másokat is, akikkel először Pszkovban találkoztam. Vasárnap délután
azonban megbetegedett a felesége, és kórházba kellett vinnie. Egyedül
maradtam az otthonukban, és készítettem némi ennivalót az
összejövetelre. A vendégek megérkeztek, a házigazdák azonban még nem
értek haza. Én nyitottam ajtót, üdvözöltem mindenkit, azután elkezdtünk
beszélgetni. Mintegy két órával később megérkeztek a háziak. Tréfásan
köszöntöttük őket: "Isten hozott! Érezzétek otthon magatokat!"
Gyakran nagyon is otthon érzem magam, amikor barátaimat meglátogatom,
és mindent megteszek, hogy ők is így érezzenek, amikor nálam
vendégeskednek. Úgy igyekszem fogadni őket, mintha magát Krisztust
látnám vendégül - és alig várom a napot, amikor Krisztus üdvözöl a
mennyben, ilyen formán: "Érezd otthon magad!"

Imádság: Drága Urunk, áldd meg otthonainkat, hogy vendégeink a te
szeretetedet érezzék a vendéglátásunkon keresztül. Ámen.

Amikor vendéget fogadunk, Krisztust látjuk vendégül.
Nicola Vidamour (London, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK A HÉTEN VENDÉGET FOGADNAK!