Csendes Percek november 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 20., V, 05:37:01 CET

                     2011. november 20. vasárnap

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely minden
értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a
Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami
tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami
jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9 Amit
tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                       A SZERETŐ LELKIGONDOZÓ

Az én békességemet adom nektek... Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne
is csüggedjen. (Jn 14,27)

Három hónappal ezelőtt, egy hétköznap délután telefonált a sógornőm, s
elmondta, hogy az öcsém öngyilkos lett. Később nekem kellett a lesújtó
hírt idősödő szüleimmel közölni. Még mindig nem tértünk magunkhoz a
fájdalomtól, azért sem, mert 20 évvel korábban bátyám vetett véget
önkezével életének.
Családunkban mind a 4 gyermek mániás depresszióban szenved. Én hálás
lehetek, hogy nálam a betegség foka enyhébb, mint testvéreimnél. Azért
is hálás vagyok, hogy hiszek az Úrban. A gyötrelem idején, amikor nincs
senki, aki segítsen, a gyógyszeres kezelésen túl leginkább az segít,
hogy ismerem az Urat. Ezért, amikor depressziós vagyok, a Bibliáért
nyúlok. Isten mindig szól hozzám, és ez felemel a gyötrelem
pillanataiban. Érzem az Úr jelenlétét, ami után megbékél az elmém.
Hiszem, hogy függetlenül attól, hogy mennyire vagyunk betegek, vagy
egészségesek, szükségünk van az Úrra, különösen a szomorúság, aggodalom
és depresszió időszakaiban. Isten igéjének olvasása felkészít minket,
hogy testileg, lelkileg és szellemileg minden napunkat a legteljesebben
éljük meg.

Imádság: Hűséges Istenünk, segíts nekünk, hogy megtanuljunk minden
körülmények között rád hagyatkozni, különösen, amikor értelmetlennek
tűnik az élet. Zaklatott értelmünket te csendesítsd békességeddel. Ámen.

Isten megbékít minden nyugtalan szívet.
Doris Yeung (Samut Prakan, Thaiföld)

IMÁDKOZZUNK A DEPRESSZIÓBAN SZENVEDŐKÉRT!