Csendes Percek november 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 18., P, 05:37:02 CET

                      2011. november 18. péntek

Zsolt 16.

1 Dávid bizonyságtétele. Tarts meg engem, Istenem, mert hozzád
menekültem!
2 Ezt mondom az ÚRnak: Te vagy az én Uram, rajtad kívül nincs, ami jó
nekem.
3 A szentekben, akik a földön élnek, és a dicsőségesekben telik minden
kedvem.
4 Sok fájdalmuk lesz azoknak, akik máshoz csatlakoznak. Nem mutatok be
nekik vérrel kevert italáldozatot, még nevüket sem veszem ajkamra.
5 URam, te vagy osztályrészem és poharam, te tartod kezedben sorsomat.
6 Osztályrészem kies helyre esett, örökségem nagyon tetszik nekem.
7 Áldom az URat, mert tanácsot ad nekem, még éjszaka is figyelmeztet
bensőm.
8 Az ÚRra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert a jobbomon van.
9 Ezért örül a szívem, és ujjong a lelkem, testem is biztonságban van.
10 Mert nem hagysz engem a holtak hazájában, nem engeded, hogy híved
leszálljon a sírba.
11 Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké
tart a gyönyörűség jobbodon.

                           ÖRÖMÖT TALÁLVA

Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké tart
a gyönyörűség jobbodon. (Zsolt 16,11)

Egy hideg téli estén kutyánkat, Pumpkint sétáltattam a parkban. A hó
friss volt és a levegő hideg. Pumpkin, aki fajtáját tekintve részben
husky, nagyon szereti a telet. Levettem a pórázt, és engedtem, hogy
futkározzon. Tudtam, hogy féktelen örömöt lel a hóban játszadozva.
Gyorsan rohant, belerúgott a fehér hópelyhek tömegébe. Hempergőzött, és
a hátán dörgölőzött. Engem körbeugrált. Hazafelé peckesen lépdelt,
miközben boldogan csóválta farkát. Felemelő volt látni a boldogságát.
Felséges Mesterünk az öröm helyére akar vezetni minket, ahogy én a
kutyámat. Isten parancsai azért adattak, hogy valódi beteljesüléshez
vezessenek minket. Tisztában vagyok kutyám sajátos igényeivel, és azzal,
hogy mi teszi boldoggá. Mennyivel inkább tudja Isten, hogy mi az, ami
számunkra maradandó érték. Urunk ígérete Jn 15,11 szerint nyilvánvalóvá
teszi velünk kapcsolatos szándékát: "Ezeket azért mondom nektek, hogy az
én örömöm legyen bennetek, és örömötök teljessé legyen." Amikor Isten
tanácsa szerint élünk, hogy bocsássunk meg, legyünk nagylelkűek, adjunk
hálát; örömünk megújul.

Imádság: Mennyei Istenünk, hálát adunk neked az örömért, amikor benned
bízva, neked engedelmeskedve járunk veled. Ámen.

Isten útja az öröm útja.
Clifford B. Rawley (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK SÓVÁROGNAK AZ ÖRÖMRE!