Csendes Percek november 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 12., Szo, 05:37:01 CET

                      2011. november 12. szombat

Jak 2,14-18.

14 Testvéreim, mit használ, ha valaki azt mondja, hogy van hite, de
cselekedetei nincsenek? Vajon üdvözítheti-e őt egyedül a hit? 15 Ha egy
férfi- vagy nőtestvérünknek nincs ruhája, és nincs meg a mindennapi
kenyere, 16 valaki pedig ezt mondja nekik közületek: Menjetek el
békességgel, melegedjetek meg, és lakjatok jól, de nem adjátok meg
nekik, amire a testnek szüksége van, mit használ az? 17 Ugyanígy a hit
is, ha cselekedetei nincsenek, halott önmagában. 18 Viszont mondhatja
valaki azt is: Neked hited van, nekem meg cselekedeteim vannak. Mutasd
meg nekem a hitedet cselekedetek nélkül, én is meg fogom neked mutatni
cselekedeteim alapján a hitemet.

                             MELLETTED

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

"Rachel, anyukám rákos!" - hebegtem középiskolai természettudomány órán
a labor asztal felé hajolva. Az arcomon végigpatakzó könnyzápor annyira
fojtogatott, hogy képtelen voltam megszólalni. Megfogadtam magamban,
hogy nem fogok sírni. Éreztem, hogy a testem lassan felenged, miközben
Rachel magához ölelt. Egy szót sem szólt - elég volt az ölelése. Ezekben
a nehéz időkben sokan mondták családunknak, hogy legyen hitünk. A
Bibliából idéztek, de azzal mégsem vigasztaltak annyira, amennyire
gondolták.
Rachel minden nap elmondta, hogy imádkozik a családunkért.
Megváltoztatta a napirendjét, hogy lefoglaljon engem, elvigyen ifjúsági
körre, sétálni, és még síelni is egyik hétvégén. Anyukám betegsége alatt
Rachel közelléte többet jelentett bármelyik igeversnél. Azzal, hogy
életem részévé és hűséges barátommá vált, továbbra is Isten szeretetét
tükrözi vissza számomra.

Imádság: Drága Atyánk, köszönjük a barátokat, akiknek szerető jelenléte
és gondoskodó érintése békességet jelent a nyugtalan szíveknek. Add,
hogy mi is hű barátai tudjunk lenni azoknak, akiknek bánatuk van. Ámen.

"Mindig szeret a barát." (Péld 17,17)
Khrista Beckmann (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A TINÉDZSEREKÉRT, AKIKNEK BETEGEK A SZÜLEI!