Csendes Percek november 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 2., Sze, 05:37:01 CET

                       2011. november 2. szerda

2Pt 1,5-11.

5 Éppen ezért minden igyekezetetekkel törekedjetek arra, hogy a
hitetekben mutassátok meg az igaz emberséget, az igaz emberségben
ismeretet, 6 az ismeretben önuralmat, az önuralomban állhatatosságot, az
állhatatosságban kegyességet, 7 a kegyességben testvéri szeretetet, a
testvéri szeretetben pedig minden ember iránti szeretetet. 8 Mert ha
ezek megvannak és gyarapodnak bennetek, nem lesztek a mi Urunk Jézus
ismeretében sem tétlenek, sem terméketlenek. 9 Akiben pedig ezek
nincsenek meg, az vak, rövidlátó, és elfeledkezett arról, hogy régi
bűneiből megtisztult. 10 Ezért tehát, testvéreim, igyekezzetek még
jobban megerősíteni elhívatásotokat és kiválasztásotokat, mert ha ezt
teszitek, nem fogtok megbotlani soha. 11 És így dicsőségesen fogtok
bemenni a mi Urunk és Üdvözítőnk, Jézus Krisztus örök országába.

                            BIZTOS ALAP

Mikor azt gondoltam, hogy roskad a lábam, szereteted, Uram, támogatott
engem. (Zsolt 94,18)

Az idei évben tegnap hullott az első hó, ma pedig az ónos eső jelent
gondot a járművek és a gyalogosok számára. A hó és a jég megnehezíti a
madáretetőkhöz való eljutást a kertünkben. A megközelítése óvatosságot
követel még a fiatal és fürge emberektől is, hát még tőlünk,
idősebbektől!
Egy "havas" vidéken nőttem fel, és soha nem gondoltam, hogy el fogom
felejteni, hogyan kell biztonságosan közlekedni a téli időszakban.
Miután azonban olyan helyre költöztem, ahol a hó ritka vendég, hamar
elfelejtettem, hiszen itt nem sokat kellett gyakorolnom magam.
Sajnos, hamar elfelejtünk egyéb fontos dolgokat is. Fiatal éveimben
életem mélyen belegyökerezett a vallásos közegbe. Amikor azután
felnőttem, rövid időn belül elhagytam a biztos lelki gyökereket a világi
kedvtelések omlékony homokja kedvéért. Ez az életmód azután hamar
magához láncolt.
Hosszú ideig tartott, amíg visszatértem Istenhez. De amikor megtettem,
mindent megtaláltam, amit egykor elhagytam, sőt többet is. Hálás vagyok,
hogy Isten szeretete egy biztos pont mindenki számára, bármennyi sokat
is felejtettünk, vagy bármilyen messzire is kóboroltunk el tőle.

Imádság: Urunk, bárhol vagyunk, bármit teszünk, jobban törődsz velünk,
mint mi törődhetünk magunkkal. Ámen.

Isten szeretete biztos alap.
John Eyberg (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI ELFORDULT ISTENTŐL!