Csendes Percek május 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 28., Szo, 03:41:02 CEST

                       2011. május 28. szombat

Zsolt 119,105-112.

105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.
107 Nagy nyomorúságba jutottam, tartsd meg életemet ígéreted szerint,
URam!
108 Önként vállalt fogadalmaimat fogadd kegyesen, URam, és taníts engem
döntéseidre!
109 Életem folyton veszélyben van, törvényedről mégsem feledkezem meg.
110 Csapdát készítettek nekem a bűnösök, utasításaidtól mégsem tértem
el.
111 Intelmeidet kaptam örökségül örökre, azok örvendeztetik szívemet.
112 Szívből törekszem rendelkezéseid teljesítésére, ennek örök jutalma
van.

                             TÚL MESSZE

Ha pedig valakinek nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől,
aki készségesen és szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja.
(Jak 1,5)

Állj meg! - kiáltottam már harmadszor négyéves fiamra. Séta közben
megint túl messze ment tőlem, és veszélyes közelségbe került az
úttesttel. Annyira elterelte figyelmét az autók zaja és más gyerekek
látványa, hogy rá sem hederített, milyen távol van az apjától.
Az jutott eszembe, mi is könnyen túl messze kerülhetünk mennyei
Atyánktól, ha nem imádkozunk naponta vezetésért, vagy nem olvassuk a
Bibliát. Elvonja figyelmünket az, amit a világ kínál. Többet dolgozunk,
hogy több pénzt keressünk, és több tulajdonunk legyen. Televíziót
nézünk, és számítógépes játékokat játszunk. Ezek, és más elterelők oda
vezethetnek, hogy rossz döntéseket hozunk, és veszélyes irányokba
terelődünk, amelyek károsak magunkra és másokra.
De hálásak lehetünk, hogy olyan Atyánk van, aki közel marad hozzánk. Ha
eltévedünk, hívhatjuk Istent bármikor, hogy vezessen vissza a helyes
útra, az örömteli engedelmességbe.

Imádság: Atyánk, segíts, hogy közel maradjunk hozzád imádság és igéd
tanulmányozása által. Vezess, hogy úgy imádkozzunk, mintha életünk
múlna ezen - mert az életünk valóban ezen múlik. Ámen.

Isten vezetést kínál a nagy és kis döntésekben egyaránt.
Jerry Bragalone (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!