Csendes Percek május 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 26., Cs, 03:41:02 CEST

                      2011. május 26. csütörtök

Jak 1,2-5.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja.

                          BIZTOS SEGÍTSÉG

Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban. (Zsolt 46,2)

Egész életemben az egyház aktív tagja voltam, lelkészi munkám mellett
tevékenykedtem a kórusban és a női csoportban is. 20 éves koromban
hozzámentem a fiatal lelkészhez, aki akkor került a gyülekezetünkbe. 44
éven át osztoztunk az életben, a hitben, az odaszánásban, és lelkileg
is növekedtünk.
Miután férjem meghalt, a kórházlelkész képzésben folytattam Isten
szolgálatát. Mégis, ahogy múltak az évek, kezdtem elcsüggedni, mivel
azt éreztem, hogy nem bízom igazán Istenben. Aggódtam és idegeskedtem
olyan problémákon, amelyekkel egyedül kellett szembenéznem. Imádkoztam,
és válaszokat kerestem. Nagy vigasztalást kaptam a 46. zsoltár
szavaiból.
A "biztos" szó (angol fordításban: jelenlévő) fontos része az
igeszakasznak. Számomra azt jelenti, hogy Isten folyamatosan a támaszom
és barátom, aki a nap, és ami még fontosabb, az éj minden percében
velem van. Isten jelenlétének érzékelése megújította hitemet,
bátorságot ad és képessé tesz, hogy ezt a bizonyosságot másoknak is
továbbadjam. Most már biztos vagyok benne, hogy sohasem vagyok egyedül.

Imádság: Szerető Atyánk, vedd körül a bizonytalanokat és
depressziósokat. Segíts, hogy tudjuk, szereteted és jelenléted mindig
velünk van. Ámen.

Isten jelenlétének érzékelése megtarthat életünk legsötétebb éjjelein
át.
Margaret Gordon (Auckland, Új-Zéland)

IMÁDKOZZUNK A FÉLELEMMEL KÜSZKÖDŐKÉRT!