Csendes Percek május 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 24., K, 03:41:01 CEST

                         2011. május 24. kedd

1Kor 13,8-12.

8 A szeretet soha el nem múlik. De legyen bár prófétálás: el fog
töröltetni; legyen nyelveken való szólás: meg fog szűnni; legyen
ismeret: el fog töröltetni. 9 Mert töredékes az ismeretünk és töredékes
a prófétálásunk. 10 Amikor pedig eljön a tökéletes, eltöröltetik a
töredékes. 11 Amikor gyermek voltam, úgy szóltam, mint gyermek, úgy
éreztem, mint gyermek, úgy gondolkoztam, mint gyermek; amikor pedig
férfivá lettem, elhagytam a gyermeki dolgokat. 12 Mert most tükör által
homályosan látunk, akkor pedig színről színre; most töredékes az
ismeretem, akkor pedig úgy fogok ismerni, ahogyan engem is megismert az
Isten.

                            NAP MINT NAP

Miközben fedetlen arccal, mint egy tükörben szemléljük az Úr dicsőségét
mindnyájan, ugyanarra a képre formálódunk át az Úr Lelke által
dicsőségről dicsőségre. (2Kor 3,18)

Egyik reggel hatéves kislányom odahozott egy könyvet, hogy olvasson
nekem egy történetet. Egyetlen szó kivételével, az egész meséskönyvet
hiba és lassítás nélkül felolvasta. Nagyon büszke voltam rá. Milyen
rengeteget változott az elmúlt egy év alatt! Tavaly még csak a nevét és
néhány szót tudott elolvasni. Le tudta írni a nevét, és el tudott
számolni húszig. Most az első iskolaévének végén gyönyörűen olvas, és
már száznál tovább is számol, sőt összead és kivon számokat. Levelet
ír, és egész könyveket elolvas. Látom az iskola csodálatos hatását.
Amikor magunkra nézünk, látjuk-e, hogy mit végez Isten az életünkben?
Habár minden változás időt vesz igénybe, megnyugodhatunk abban a
tudatban, hogy Isten munkája folytatódik, míg olyanok leszünk végül,
mint Krisztus (Fil 1,6). Könnyen láthatjuk a különbséget, ha
visszatekintünk, milyenek voltunk Krisztus követése előtt, illetve most
hogyan mutatjuk ki Jézus felé szeretetünket, odaadásunkat. Az életet is
lépésről lépésre tanuljuk. Végül a kis változások, melyeket Isten
munkál bennünk, fejlődést fognak hozni, amit a körülöttünk élők is
láthatnak.

Imádság: Drága Istenünk, segíts benned maradni és benned növekedni.
Ámen.

Apránként, nap mint nap formál az Úr.
Zachary S. Jones (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MOST OLVASNI TANULÓ KISISKOLÁSOKÉRT!