Csendes Percek május 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 23., H, 03:41:01 CEST

                        2011. május 23. hétfő

Zsolt 149,1-5.

1 Dicsérjétek az URat! Énekeljetek az ÚRnak új éneket, dicséretet a
hívek gyülekezetében!
2 Örüljön alkotójának Izráel, Sion lakói örvendezzenek királyuknak!
3 Dicsérjétek nevét körtáncot járva, énekeljetek neki dob és
hárfakísérettel!
4 Mert gyönyörködik népében az ÚR, győzelemmel ékesíti fel az
elnyomottakat.
5 Vigadnak a hívek e dicsőségben, ujjonganak pihenőhelyükön.

                             A NAGYMAMA

"Mert gyönyörködik népében az Úr." (Zsolt 149,4)

A nagymamám olyan volt, mint amilyenre minden kisgyerek vágyik. Habár
messze laktunk egymástól, ő gyakran eljött, levendula illat lengte
körül, és fahéjas cukorkák lapultak a zsebében. Amint lepakolt a
vendégszobában, mindig bementem hozzá egy hatalmas gombos üveggel, amit
anyukám a varrós kosarában tartott. Nagyon szerettem a gombokat
válogatni, és különböző mintákat kirakni belőlük, amit a nagymamám az
ágyon mellettem ülve türelmesen figyelt, és kommentált. Emlékszem, arra
gondoltam, milyen szerencsés vagyok, hogy az nagymamám ugyanúgy szereti
a gombokat. Persze, ma már tudom, hogy ő nem a gombokat szerette, hanem
engem.
Nagymamám emléke Isten tökéletes képét idézi. Sokszor érzem közel
magamhoz Istent, de nem kifejezetten azért, mert Istent az én dolgaim
érdeklik, hanem mert törődik velem. A világegyetem Teremtője osztozik
apró örömeimben, mert ez a csodálatos Isten gyönyörködik bennem.

Imádság: Istenünk, segíts felfognunk irántunk való szereteted
mélységét. Hadd érezzük azokat az alkalmakat, amikor közel hajolsz.
Szeretnénk örömet okozni neked. Ámen.

Isten gyönyörködik bennem és minden emberben.
Cynthia Clarke (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT!