Csendes Percek május 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 20., P, 03:41:02 CEST

                        2011. május 20. péntek

1Móz 18,1-5.

1 Azután megjelent neki az ÚR Mamré tölgyesében, amikor a nappali hőség
elől a sátor bejáratába húzódott. 2 Fölemelte tekintetét, és látta,
hogy három férfi áll előtte. Amint meglátta őket, eléjük futott a sátor
bejáratától, földre borult, 3 és így szólt: Uram, ha megnyertem
jóindulatodat, kérlek, ne kerüld el szolgádat! 4 Mindjárt hozatok egy
kis vizet, mossátok meg a lábatokat, és dőljetek le a fa alá! 5 Én meg
hozok egy falat kenyeret, hogy felüdüljetek, és úgy menjetek tovább, ha
szolgátok mellett mentek el! Ők azt felelték: Tedd azt, amit mondtál!

                     ÜDVÖZLÉS ÉS ISTEN HOZOTT!

Ábrahám: Én meg hozok egy falat kenyeret, hogy felüdüljetek, és úgy
menjetek tovább, ha szolgátok mellett mentek el! (1Móz 18,5)

Nemrég egy nyugat-texasi vidéki kis településről egy másik, jóval
nagyobb városba költöztem. Mint jövevényt, a gyülekezet tagjai, melynek
lelkésze lettem, szívélyesen üdvözöltek. A gyülekezeti vezetők és tagok
még a költöztető teherautóról is segítettek lepakolni. Az első este
vacsorát hoztak családomnak, nem megfeledkezve a kenyérről és a
desszertről sem. A szomszédok is bekopogtak, bemutatkoztak, és kedvesen
üdvözöltek bennünket.
Az azóta barátokká lett idegenek szívélyes üdvözlete emlékeztet
Ábrahámra, aki kiszolgálta vendégeit és gondoskodott pihenésükről.
Vizet adott nekik a tisztálkodáshoz, ételt készített számukra, és
figyelmesen várt, hogy szolgálhasson nekik.
Hasonló módon, Krisztus arra hív bennünket, hogy fogadjuk az
idegeneket, gondoskodjunk az özvegyekről, és árvákról, nyújtsunk
vigasztalást, és fogadjuk be a társadalom által kirekesztett embereket.
Isten szolgálatra hív, hogy változást hozzunk a körülöttünk szükséget
szenvedők életében.

Imádság: Urunk, segíts, hogy naponta megláthassuk a te arcodat azokon,
akiknek szeretetre, segítségre és kegyelemre van szükségük, és
lehessünk kegyelmed eszközei. Ámen.

Hogyan fogadok egy közelemben levő idegent?
Jerry W. Krueger (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÖRNYEZETÜNKBE KERÜLŐ IDEGENEKÉRT!