Csendes Percek május 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 18., Sze, 03:41:02 CEST

                        2011. május 18. szerda

Róm 8,31-39.

31 Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? 32 Aki
tulajdon Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyne
ajándékozna nekünk vele együtt mindent? 33 Ki vádolná Isten
választottait? Isten, aki megigazít. 34 Ki ítélne kárhozatra? A
meghalt, sőt feltámadt Jézus Krisztus, aki az Isten jobbján van, és
esedezik is értünk? 35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől?
Nyomorúság, vagy szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy
mezítelenség, vagy veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva:
"Teérted gyilkolnak minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint
vágójuhokat." 37 De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki
szeret minket. 38 Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet,
sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem
hatalmak, 39 sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény
nem választhat el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus
Krisztusban, a mi Urunkban.

                           BIZTOS REMÉNY

Meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem semmiféle teremtmény
nem választhat el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus
Krisztusban. (Róm 8,38-39)

Egy nap észrevettem, hogy lábaim zsibbadnak. Néhány nap múlva már
nehezen tudtam járni. Következő héten alig bírtam felmenni a lépcsőn.
Két hétre rá kórházba kerültem, mert lélegezni is nehezemre esett. Egy
ritka idegi eredetű betegséget diagnosztizáltak. Senki sem tudta,
meggyógyulok-e, és ha igen, mikor. Naponta úgy éreztem, hogy valamit
elvesznek tőlem, és azon gondolkoztam, hogy hamarosan mindent
elveszítek.
Lesújtó idők voltak ezek. Nem volt reményem, és kétségbe estem. De a
Biblia olvasása nyugalmat adott. Visszaemlékeztem Pál apostol
megpróbáltatásaira. Bebörtönözték, megverték, megkövezték, hajótörést
szenvedett, éhezett, fázott, veszélyben és halál közeli állapotban volt
(2Kor 11,23-27). Mégis azt mondja, hogy semmi sem választhat el
bennünket Isten szeretetétől. A Szentírás nem gyógyított meg, de
reményt adott. Tudomásomra hozta, hogy nem vagyok egyedül, és hogy a
fájdalom, amit érzek, nem jelenti azt, hogy Isten haragszik rám, vagy,
hogy elfeledkezett volna rólam.
Nem tudhatjuk, mi történik velünk holnap vagy a jövő héten.
Elveszthetjük egészségünket, állásunkat, otthonunkat, de a sötétségben
is megőrizhetjük hitünket és reményünket.

Imádság: Ó, Istenünk, hálát adunk neked szereteted biztonságáért
életünk kihívásai között is. Ámen.

Isten szeretete életben tart bennünket.
Loretta Goddard (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A RITKA BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!