Csendes Percek május 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 17., K, 03:41:01 CEST

                         2011. május 17. kedd

Zsolt 119,169-176.

169 URam, hadd szálljon hozzád esedezésem, tégy értelmessé igéddel!
170 Jusson színed elé könyörgésem, ígéreted szerint ments meg engem!
171 Áradjon ajkamról a dicséret, mert megtanítasz rendelkezéseidre.
172 Válaszoljon beszédedre nyelvem, mert minden parancsolatod igaz.
173 Kezed legyen segítségemre, mert utasításaidat választottam.
174 Szabadításodra vágyom, URam, törvényedben gyönyörködöm.
175 Tartsd meg életemet, hogy dicsérhesselek, és döntéseiddel segíts
engem!
176 Bolyongok, mint az eltévedt juh. Keresd meg szolgádat, hiszen nem
feledkeztem meg parancsolataidról.

                            A TELJES KÉP

Kezed legyen segítségemre. (Zsolt 119,173)

Egy hideg reggelen felkapaszkodtam egy hegyre, majd körülnéztem.
Alattam völgy terült el, széles folyóval. A völgy másik oldalán
alacsony felhők takarták el a tájat, de a felhők felé emelkedve, a
sápadt égbolttól jól elkülönülve ott voltak a kékes-lila, ragyogó
távoli hegycsúcsok.
Az élet néha olyan, mint a völgy, ahol minden tisztán látható. Ilyenkor
látjuk, merre megyünk, és észrevesszük az akadályokat, amiket ki kell
kerülnünk. Néha elérjük a hegycsúcsokat. Máskor utunk homályos.
Ilyenkor nehéz megállapítani, hogy melyik irányba megyünk. Olyan, mint
amikor alacsony felhők között, vagy ködben próbáljuk megtalálni
utunkat. Már nem látjuk tisztán az ösvényt. Nem látjuk a részleteket.
Talán látjuk az ösvény elnagyolt körvonalait, de a gödröket, meglazult
köveket és a sáros területeket nem. Habár a célállomás egyértelmű,
mégsem vagyunk biztosak a következő lépésben.
Mindegy, hogy merre visz az élet, vagy mennyire rejtett is utunk, Isten
velünk van, és készen áll, hogy utunk minden szakaszánál irányítson
minket. Amikor fárasztóvá válik a gyaloglás, Isten kézen fog bennünket,
vagy átvisz a rögös és megtévesztő helyek fölött.

Imádság: Szerető Istenünk, emlékeztess bennünket, hogy az élet útját
nem egyedül járjuk. Segíts, hogy készen álljunk útitársaink segítésére
is. Ámen.

Isten kezében van a kezem, vagy elkóboroltam?
Meg Mangan (Új-Dél-Wales, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK ÚTMUTATÁSÉRT!