Csendes Percek május 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 14., Szo, 03:41:02 CEST

                       2011. május 14. szombat

Zsolt 147,1-14.

1 Dicsérjétek az URat! Milyen jó Istenünkről énekelni, milyen gyönyörű
a szép dicséret!
2 Felépíti Jeruzsálemet az ÚR, összegyűjti a szétszóródott Izráelt.
3 Meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket.
4 Megszabja a csillagok számát, nevet ad mindegyiknek.
5 Nagy a mi Urunk és igen erős, bölcsessége határtalan.
6 Támogatja az ÚR az alázatosokat, de porig alázza a bűnösöket.
7 Zengjetek hálaéneket az ÚRnak, énekeljetek hárfakísérettel
Istenünknek!
8 Ő az, aki beborítja felhőkkel az eget, esőt bocsát a földre, füvet
sarjaszt a hegyeken.
9 Eledelt ad az állatoknak, a károgó hollóknak is.
10 Nem a lovak erejében leli kedvét, nem a férfi izmaiban gyönyörködik.
11 Az istenfélőkben gyönyörködik az ÚR, azokban, akik az ő szeretetében
bíznak.
12 Jeruzsálem, dicsőítsd az URat, Sion, dicsérd Istenedet!
13 Mert ő erős zárakat tett kapuidra, megáldotta benned lakó fiaidat.
14 Békét szerzett határaidon, a búza legjavával tart jól téged.

                          SZÉTTÖRT DARABOK

Meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket. (Zsolt 147,3)

Egyik este a hároméves unokám feltekintett a ragyogó félholdra, és így
szólt: "Nagymama, eltört a hold!" Elmagyaráztam neki, hogy a holdnak
különböző fázisai vannak, s hogy néhány hét múlva Isten "megjavítja", s
ismét teljes, "töretlen" holdat láthatunk majd.
Ahogy befejeztük a sétát, elgondolkoztam életem 80 évén, és eszembe
jutottak annak széttört darabjai. Marie lányom csaknem végzetes
autóbalesetet szenvedett, második lányom, Linda embóliát kapott, amely
majdnem az életébe került. Ahogy imádkoztam, Isten szerető jelenléte
megvigasztalt. Ma is érzem Isten közelségét, amikor férjemet ápolom,
aki nemrég két agyvérzést is kapott.
A kihívások, melyekkel meg kellett küzdenem, elmélyítették a hitemet.
Rajtuk keresztül tapasztaltam meg, hogy az imának ereje van, és
megvigasztal annak tudata, hogy Isten mind testi, mind lelki
töréseinket meggyógyítja.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy velünk vagy életünk nehézségei
közepette. Ámen.

Isten azon munkálkodik, hogy életünk széttört darabjait összerakja.
Audrey Kline (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK AGYVÉRZÉSEN ESTEK ÁT!