Csendes Percek március 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 27., V, 03:41:01 CEST

                      2011. március 27. vasárnap

Mt 13,31-33.

31 Más példázatot is mondott nekik Jézus: "Hasonló a mennyek országa a
mustármaghoz, amelyet fog az ember, és elvet a szántóföldjébe. 32 Ez
kisebb ugyan minden magnál, de amikor felnő, nagyobb minden
veteménynél, és fává lesz, úgyhogy eljönnek az égi madarak, és fészket
raknak ágai között." 33 Más példázatot is mondott nekik: "Hasonló a
mennyek országa a kovászhoz, amelyet fog az asszony, belekever három
mérce lisztbe, míg végül az egész megkel."

                            KENYÉRSÜTÉS

Én vagyok az az élő kenyér, amely a mennyből szállt le: ha valaki eszik
ebből a kenyérből, élni fog örökké, mert az a kenyér, amelyet én adok
oda a világ életéért, az az én testem. (Jn 6,51)

Csütörtök a kenyér-készítő nap a dél afrikai missziós központban. A
kenyér kézzel készül, és Soweto környékén lévő hegyekben
kábítószerfüggőknek, valamint HIV fertőzött embereknek adják. Ha
munkánk csak a kenyérszállításról szólna, akkor egyszerűen boltban is
megvehetnénk.
A segítőcsapatból sokan még soha nem dagasztottak tésztát a kezükkel.
Néhányan előkészítjük a hozzávalókat, és elkezdjük a dagasztást. Addig
a többiek énekelnek, igét olvasnak, vagy hangosan imádkoznak azokért,
akiknek a kenyér készül. Ahogy a tészta elkezd megkelni a tálban,
megértjük, amit Jézus mondott: a mennyország olyan, mint a kovász, amit
valaki nagy mennyiségű lisztbe kevert, és addig dolgozott rajta, míg
átjárta az egész tésztát. (Mt 13,33)
Sokszor észrevétlenül, a dolgos kezek, szívek és életek által terjed
Isten szeretete a világban. Jézus Isten uralkodását és országát a
legkisebb maghoz hasonlította, amely a földbe hullva szinte
észrevétlenül megnő, és termést hoz.

Imádság: Istenünk, segíts másoknak szolgálnunk a te nevedben. Ámen.

Azért vagyunk az Isten követei, hogy megváltoztassuk körülöttünk a
világot.
James A. Harnish (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK SOWETO LAKOSAIÉRT!