Csendes Percek március 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 22., K, 03:41:02 CET

                        2011. március 22. kedd

Mt 5,13-16.

Jézus szavai: 13 "Ti vagytok a föld sója. Ha pedig a só megízetlenül,
mivel lehetne ízét visszaadni? Semmire sem való már, csak arra, hogy
kidobják, és eltapossák az emberek. 14 Ti vagytok a világ világossága.
Nem rejthető el a hegyen épült város. 15 A lámpást sem azért gyújtják
meg, hogy a véka alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor
világít mindenkinek a házban. 16 Úgy ragyogjon a ti világosságotok az
emberek előtt, hogy lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti
mennyei Atyátokat."

                       VILÁGÍTÓ LÁMPÁS-ÉLETEK

Legyetek készen mindenkor számot adni mindenkinek, aki számon kéri
tőletek a bennetek élő reménységet. Ezt pedig szelíden és
tisztelettudóan tegyétek. (1Pt 3,15-16)

16 évesen lelkes keresztyénként próbáltam hitemet többféle módon
megosztani másokkal. A sötétség leple alatt evangéliumi szórólapokat
hagytam a környéken parkoló autók szélvédőjén. Egy ifjúsági magazin
megjelentette a bizonyságtételemet, és leveleket írtam félig ismeretlen
embereknek az ítéletről, ami azokra vár, akik elutasítják az Isten
által fölkínált megváltást. Jó szándékú erőfeszítéseim ellenére soha
nem hallottam olyanról, hogy valaki ezek hatására vált volna
Krisztus-követővé.
Később, egy ifjúsági táborban, autóbalesetben megsérültem. Több
táborlakó eljött meglátogatni, én pedig elmondtam nekik, hogyan
segített Isten átmeneti korlátaimmal megbirkóznom. Hétvégén haza tudtam
menni. A lelkészem nemsokára levelet kapott az egyik táborozótól. Azt
írta, hogy bár keresztyén otthonban nőtt fel, nem vált még hitvallóvá.
"Amikor láttam az örömöt és békét David életében, minden fájdalma
ellenére, elhatároztam, hogy Jézusra bízom magam."
Aznap nem akartam tudatosan meggyőzni valakit az Isten követéséről, ő
mégis szólt általam. Megtanultam, hogy vannak, akik csak hús-vér
emberek példáját látva válnak hívővé. Néha akkor teszünk legjobb
tanúságot, amikor észre sem vesszük.

Imádság: Urunk, hadd nyilvánuljon meg a szereteted az életünkben, hogy
hozzád találjanak az emberek. Ámen.

Amikor az életünk Jézust tükrözi, azt mások is látni fogják.
David S. McCarthy (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A BALESET UTÁN LÁBADOZÓKÉRT!