Csendes Percek március 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 16., Sze, 03:41:02 CET

                       2011. március 16. szerda

2Kor 9,6-15.

6 Tudjuk pedig, hogy aki szűken vet, szűken is arat, és aki bőven vet,
bőven is arat. 7 Mindenki úgy adjon, ahogyan előre eldöntötte szívében,
ne kedvetlenül vagy kényszerűségből, mert "a jókedvű adakozót szereti
az Isten". 8 Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét
kiárassza rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel
rendelkezzetek, és bőségben éljetek minden jó cselekedetre. 9 Amint meg
van írva: "Bőkezűen osztott a szegényeknek, igazsága megmarad örökké."
10 Aki pedig magot ad a magvetőnek, és eledelül kenyeret, megadja és
megsokasítja vetőmagotokat, és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét."
11 Így mindenben meggazdagodtok a teljes tisztaszívűségre, amely
hálaadást szül az Isten iránt általunk. 12 Mert ennek a szolgálatnak az
ellátása nemcsak a szentek szükségleteit elégíti ki, hanem sokakat
hálaadásra is indít az Isten iránt. 13 Mert e szolgálat
eredményességéért dicsőítik majd az Istent, azért az engedelmességért,
amellyel Krisztus evangéliumáról vallást tesztek, és azért a
jószívűségetekért, amely irántunk és mindenki iránt megnyilvánul. 14 És
ők könyörögnek is értetek, és vágyódnak utánatok, mivel Isten jósága
bőven kiáradt rátok. 15 Hála legyen az Istennek kimondhatatlan
ajándékáért!

                         PLUSZ EGY MÉRFÖLD

Ha pedig valaki egymérföldnyi útra kényszerít, menj el vele kettőre.
(Mt 5,41)

A közelünkben nemrég megnyílt egy új pizzéria. Egyszer bementem, és
rendeltem egy pizzát és egy kávét. Meglepődtem, mikor a pincér egy kis
csomag csokit és cukorkát is hozott nekem, hisz nem rendeltem
édességet. Nem számítottam rá, épp ezért nagy örömet szerzett. De ezzel
még nem értünk a meglepetések végére. Mikor a számlát kértem, a csekk
mellett felfedeztem egy kis rágógumit is. A pizzéria személyzete nem
csak a kötelező feladatát végzi, hanem igyekeznek a vendégek kedvére is
tenni.
E kedvességekről jut eszembe, milyen mértékben engedelmeskednek a hívők
a Szentírásnak. Isteni örömökhöz juthatunk, ha nem csak egyszerűen
elvégezzük feladatainkat, hanem szorgalmunkkal, odafigyeléssel
szeretetet és törődést sugárzunk magunkból. Amikor Isten útmutatásaira
odafigyelve élünk, Isten kegyelme nyilvánul meg bennünk. Akkor a világ
minden táján lesznek Istentől származó plusz mosolyok, kedves szavak,
nem várt örömök, remények és biztatások.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy igazságod megmutatod nekünk igéden
keresztül. Segíts, hogy ne csak tudjunk szavaidról, hanem azok szerint
is éljünk. Tégy minket kegyelmed eszközeivé. Ámen.

Milyen módon adhatok több szeretet másoknak?
Irina Ivanova (Pszkov, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉTTERMI KISZOLGÁLÓKÉRT!