Csendes Percek március 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 10., Cs, 03:41:02 CET

                     2011. március 10. csütörtök

Fil 3,12-16.

12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
15 Akik tehát tökéletesek vagyunk, így gondolkozzunk, és ha valamit
másképpen gondoltok, azt is kijelenti majd Isten nektek; 16 ellenben
amire eljutottunk, aszerint járjunk.

                          NE CSÜGGEDJÜNK!

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
(Ézs 41,10)

A férjemmel elmentünk megnézni hatéves kis unokánk iskolai
sportversenyét. A program egyik része a 100 méteres síkfutás volt.
A legkisebbek közül néhányan, közöttük az én unokám is, nem értek be a
célba, és így nem is kaphattak díjat, mivel futás közben állandóan
hátrafelé tekintgettek, ahelyett, hogy az előrehaladásra
összpontosítottak volna. Természetesen kizárták őket a versenyből, az
addig megtett útszakasz elveszett, és a célt sem érték el.
Ugyanez történik lelki életünkben is, ha állandón hátrafelé tekintünk,
és a múlt hibáival foglalkozunk. Amikor a múlt bűneit folyton az
emlékezetünkben forgatjuk, elveszíthetjük a lényeget, és nem érjük el
célunkat. Pál apostol arra figyelmeztet a Filippiekhez írott levélben,
hogy felejtsük el a múltat, és előre tekintsünk annak érdekében, hogy
elnyerjük "Isten mennyei elhívásának a Krisztus Jézusban adott
jutalmát" (Fil 3,14)

Imádság: Szerető Istenünk, segíts, hogy hátratekintgetés nélkül
haladjunk előre a mennyei elhívás szerinti cél felé a Jézus
Krisztusban. Ámen.

A Krisztusban való élet megszabadít a múlttól.
Elba I. González (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET A MÚLTJUK MEGKÖTÖZ ÉS VISSZATART!