Csendes Percek március 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 1., K, 03:41:02 CET

                        2011. március 1. kedd

Zsolt 139,13-18.

13 Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.
14 Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.
15 Csontjaim nem voltak rejtve előtted, amikor titkon formálódtam,
mintha a föld mélyén képződtem volna.
16 Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt
írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg
belőlük.
17 Mily drágák nekem szándékaid, Istenem, mily hatalmas azoknak száma!
18 Számolgatom, de több a homokszemeknél, s a végén is csak nálad
vagyok.

                             ROSSZ NAP?

Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy, csodálatosak
alkotásaid. (Zsolt 139,14)

Igen kényelmetlenül éreztem magam a nemrég csináltatott új frizurám
miatt. Úgy néztem ki, mint akinek egy madárfészket pottyantottak a
fejére. Amikor másnap felébredtem, még rosszabbnak tűnt a helyzet. Azt
kívántam, bárcsak a négy fal között maradhatnék. De aznapra egy
gyülekezeti ünnepély volt tervezve. Tetszett, nem tetszett, el kellett
mennem.
Hangulatom nem változott a templom felé menet sem. Útközben azon
kezdtem gondolkozni, hogy nemcsak a frizurám miatt érzem, hogy szörnyen
nézek ki. Bizonyára az önbizalom hiánya is okozza. A templom irányába
haladva egy kislány jött velem szembe. Amikor közel ért hozzám azt
mondta: "Bocsánat, hogy megszólítom, de olyan jól néz ki!" Meglepődve
mondtam köszönetet, és továbbsétáltam.
Később arra gondoltam, milyen sokféle módon szól Isten hozzánk, és
hogyan használta most ezt a kislányt, hogy helyrebillentse a
hangulatomat. Igen, Isten csodálatosnak lát engem. Mindegy, hogy mit
érzek, Isten képére teremtett ember vagyok, és az ő képmása
gyönyörűséges.

Imádság: Atyánk, köszönjük Szentlelkedet, aki megvigasztal. Segíts,
hogy mindig tudatában legyünk annak, kik vagyunk az irántunk tanúsított
szereteted által. Ámen.

Isten gyermekei mind csodálatosak!
Khanyisile Ngwenya (Soweto, Dél-Afrikai Köztársaság)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNBECSÜLÉSI PROBLÉMÁVAL KÜSZKÖDŐKÉRT!