Csendes Percek június 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 29., Sze, 03:41:01 CEST

                       2011. június 29. szerda

Jn 10,1-10.

Jézus mondja: 1 "Bizony, bizony, mondom néktek: aki nem az ajtón megy
be a juhok aklába, hanem másfelől hatol be, az tolvaj és rabló; 2 de
aki az ajtón megy be, az a juhok pásztora. 3 Ennek ajtót nyit az
ajtóőr, és a juhok hallgatnak a hangjára, a maga juhait pedig nevükön
szólítja és kivezeti. 4 Amikor a maga juhait mind kivezeti, előttük
jár, és a juhok követik, mert ismerik a hangját. 5 Idegent pedig nem
követnek, hanem elfutnak tőle, mert az idegenek hangját nem ismerik." 6
Ezt a példázatot mondta nekik Jézus, de ők nem értették, mit jelent,
amit mondott nekik. 7 Jézus tehát így szólt hozzájuk: "Bizony, bizony,
mondom néktek: én vagyok a juhok ajtaja. 8 Aki énelőttem jött, mind
tolvaj és rabló, de a juhok nem is hallgattak rájuk. 9 Én vagyok az
ajtó: ha valaki rajtam át megy be, megtartatik, az bejár és kijár, és
legelőre talál. 10 A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és
pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek."

                       AZ IMÁDSÁG EGY KALAND

Én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek. (Jn 10,10)

Kisfiamtól egy csókkal búcsúztam, és imádkoztam érte, mikor egy
sebészeti műtétre kellett mennie. Az imádság, mint egy visszhang
visszaszállt. A félelem teljesen betöltött.
Egy fotelbe süppedtem a várakozószobában. Újságokat lapozgattam, majd
magamhoz vettem egy zöld, meglehetősen érdekes című könyvecskét is.
"Kalandozások az imádságban". Mivel imáim élettelennek tűntek, tudtam,
hogy segítségre van szükségem. Catherine Marshall szavai érdekesek
voltak, mivel a mindennapi szükségleteiért imádkozott. Istennel való
kapcsolata személyesnek tűnt. Mit jelentsen ez? Én évekig imádkoztam a
gyülekezetben. De valami mégis hiányzott. Rájöttem, hogy hitem sokkal
inkább kötelesség, mint egy fejlődő kapcsolat Istennel.
Ebben a pillanatban elmondtam életem legizgalmasabb imáját. "Istenem,
nem is ismerlek. De nagyon kérlek, segíts nekem!" A nyugalom, és az
öröm, ami elöntötte szívemet, egy új élmény volt számomra. Éreztem,
hogy Isten hall engem.
Fiam műtéte jól sikerült, de az én lelki műtétem csak most kezdődött.
Amióta úgy élek, hogy Isten igaz barátom, az életem teljesen átalakult.

Imádság: Köszönjük Istenünk azokat, akik írásaikban bizonyságot tesznek
a reménységről. Ámen.

Isten jó ismerete kulcs az életteli imádsághoz.
Lucy Neeley Adams (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN ÍRÓKÉRT!